ראש עיריית לוד מזהיר: “אנחנו קרובים לירי על מטוס מלא נוסעים”

עו"ד יאיר רביבו, ראש העיר לוד, שיגר מכתב חריף לראש הממשלה ובכירי מערכת הביטחון - בו הזהיר מפני הפשיעה הגואה בעיר לוד: "אין צורך לחכות לכטב"ם מאיראן, הכול כבר כאן"
חרדים 10
י"ז ניסן התשפ"ד / 25.04.2024 16:51

ראש עיריית לוד, עו”ד יאיר רביבו, שיגר היום (חמישי) מכתב חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולבכירי מערכת הביטחון, בו התריע מפני “סכנה אמיתית ומוחשית”, בעקבות הפשיעה המשתוללת בעיר.

את המכתב כתב זמן קצר לאחר שהמשטרה איתרה בעירו מטול וטיל לאו בחצר גן ילדים.

“אני זועק, מתריע ומציף בעיה זו במשך יותר מעשר שנים. 7 באוקטובר של הפשיעה בחברה הערבית כבר כאן. היכן צה”ל שישמור על נשקו? היכן השב”כ שצריך לטפל בדחיפות באיום הקיומי הזה? והיכן גורמי האכיפה ובתי המשפט שיטפלו במחבלים מבית – ויכניסו אותם לכלא לשנים רבות?”.

לדבריו, “עם טיל לאו שכזה אנחנו קרובים לירי על מטוס מלא נוסעים. אין צורך לחכות לכטב”ם מאיראן, הכול כבר כאן”, כתב רביבו.

הוא הוסיף: “אני חייב לזעזע ולהפציר בכם, אם חייהם ובריאות נפשם של תושבי לוד אינם חשובים לכם מספיק – תשמרו על חייהם של תושבי המדינה ועל הביטחון הלאומי, שיכול להתפוצץ בכל רגע מתוך הטרור והפשיעה בחברה הערבית בלוד”.

הוא התייחס גם לטענות לפיהן בעיר יש רק 70 שוטרים מתוך 180 תקנים. “התירוצים לפיהם לא מצליחים לגייס הם לעג לרש ולא מעניינים את תושבי לוד”.

הוא הדגיש: “יש לפעול להאצת החקיקה בדבר מעצרים מנהליים שבסמכות שר הביטחון, החמרת הענישה על החזקת אמצעי לחימה בלתי חוקיים והכנסת השב”כ לעיר. איננו רוצים להיתפס שוב לא מוכנים בעת צרה. כבר היינו בנקודה זו לפני כשלוש שנים בפרעות מאי ב’שומר החומות’, אז הבנו כי חובת המדינה לדאוג ולהיזהר מאויב, גם מבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות