דובר צה”ל: עד לשחרור החטופים נרדוף את חמאס בכל מקום בעזה

תא"ל דניאל הגרי פרסם הצהרה בעקבות הסרטון שמתעד את החטוף הירש גולדברג-פולין: "לא תישאר אבן שלא נהפוך במאמצינו לאתר את החטופים שלנו
חיים טוויל
י"ז ניסן התשפ"ד / 24.04.2024 23:58

דובר צה”ל, תא”ל דניאל הגרי, הגיב הערב (רביעי) בהצהרה לתקשורת הזרה, לסרטון שפרסם חמאס  – המתעד את החטוף הירש גולדברג-פולין.

“חמאס פרסם זה עתה סרטון של הירש גולדברג-פולין, בן 23, נער ישראלי-אמריקני שחגג עם חבריו בפסטיבל המוסיקה בנובה, שם הותקף באלימות ונחטף באכזריות על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. הירש מוחזק על ידי חמאס בעזה למעלה מ-200 ימים. 133 חטופים עדיין מוחזקים על ידי חמאס בעזה, במשך יותר מ-200 ימים, בתנאים לא אנושיים.

“עד שחמאס ישחרר את החטופים שלנו, צה”ל ימשיך לרדוף את חמאס בכל מקום בעזה”, הצהיר הגרי.

הוא הוסיף: “זוהי קריאה דחופה לפעולה. לא תישאר אבן שלא נהפוך במאמצינו לאתר את החטופים שלנו. סרטון הטרור הפסיכולוגי הזה אינו רק תזכורת למה שעשה חמאס ב-7 באוקטובר, הוא תזכורת לכמה מזעזע ארגון הטרור הזה – מטיל אימה על החטופים, וגם על משפחותיהם”.

הוא פנה להוריו של הירש, רייצ’ל וג׳ון, ואמר: “הלב שלנו איתכם. נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להחזיר את בנכם הירש ואת כל החטופים שלנו הביתה. הכוח שלכם ממשיך להוות עבורנו השראה בעודנו ממלאים את המשימה ההכרחית הזו”.

מוקדם יותר הגיבו רחל גולדברג-פולין וג’ון פולין, הוריו של הירש, לראשונה לסרטון של בנם: “הוקל לנו לראות אותו בחיים אך אנחנו דואגים מאוד לבריאות ושלומו ולשלומם של כל החטופים האחרים”.

הם הוסיפו: “אנחנו פונים לכל הצדדים המעורבים במשא ומתן לשחרור החטופים – כולל קטאר, מצרים, ארצות הברית, חמאס וישראל: היו אמיצים, נצלו את הרגע הנוכחי והגיעו לעסקה שתאחד את כולנו עם היקרים לנו ותסיים את הסבל באזור כולו”.

בפנייה להירש אמרו ההורים: “שמענו את קולך היום לראשונה מזה 201 ימים ואם אתה יכול לשמוע אותנו, אנחנו אוהבים אותך, תהיה חזקה, תשרוד כדי לחזור אלינו”.

אחר הצהריים פרסם חמאס אות חיים ראשון מהירש גולדברג-פולין, שנפצע בזרועו מפגיעת רימון שהושלך למיגונית בעוטף בה הסתתר. בתיעוד שפרסם חמאס הוא נראה קטוע יד שמאל מהמרפק וקורא מסרים נגד ההנהגה בישראל שחמאס הכתיב לו מול המצלמה.

לא ברור מתי צולם הסרטון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות