משפחות חטופים לקבינט: “להפסיק לדשדש, להפעיל מנופי לחץ רבים”

אחרי פרסום הסרטון של החטוף הירש גולדברג-פולין: משפחות חטופים מ'פורום תקווה' קראו לראש הממשלה ולקבינט להפעיל מנופי לחץ על חמאס - "סיפוח של שטחים מהרצועה, הפסקת סיוע ומניטארי' וכיבוש פילדלפי"
חיים טוויל
ט"ז ניסן התשפ"ד / 24.04.2024 20:57

משפחות חטופים הפועלים ב’פורום תקווה’ קראו הערב (רביעי) לקבינט המלחמה לפעול להגברת הלחץ הצבאי ברצועת עזה – בתגובה לסרטון של הירש גולדברג-פולין שפרסם ארגון הטרור חמאס.

“הסרטון הזה הוא עוד איתות שחמאס לא מורתע ומעוניין להתעלל בנו, משפחות החטופים”, אמרו המשפחות – והוסיפו: “לבנו יוצא אל משפחת גולדברג-פולין ואנו כואבים איתם את האכזריות והגועל של החמאס”.

המשפחות פנו בבקשה מכלי התקשורת שלא לפרסם את התיעוד: “אנו מבקשים בכל לשון של בקשה מכל אמצעי התקשורת לא לשתף פעולה עם סרטוני התעמולה הנאצית”.

בני המשפחות הוסיפו וקראו לנתניהו וקבינט המלחמה להגביר את הלחץ על חמאס: “אנו מצפים מראש הממשלה ומקבינט המלחמה להפסיק לדשדש ולהתחיל להפעיל מנופי לחץ משמעותיים שישיבו את הירש ויתר החטופים לביתם בהקדם”.

המשפחות מנו את האפשרויות: “ישנם מנופי לחץ רבים להשבת החטופים שלא נעשה בהם שימוש, כמו סיפוח של שטחים מהרצועה, הפסקת סיוע ‘הומניטארי’, כיבוש פילדלפי ועוד”.

הקריאה של המשפחות מגיעה לאחר שארגון הטרור פרסם אחרי 201 יום אות חיים ראשון מהחטוף הירש גולדברג-פולין שנפצע בזרועו מפגיעת רימון שהושלך למיגונית בעוטף בה הסתתר.

בתיעוד שפרסם חמאס הוא נראה קטוע יד שמאל מהמרפק. הוא קורא מסרים נגד ההנהגה בישראל שחמאס הכתיב לו מול המצלמה. לא ברור מתי צולם סרטון הטרור הפסיכולוגי.

רחל גולדברג-פולין וג’ון פולין, הוריו של הירש, הגיבו הערב לראשונה לסרטון של בנם שפרסם חמאס.

“הוקל לנו לראות אותו בחיים אך אנחנו דואגים מאוד לבריאות ושלומו ולשלומם של כל החטופים האחרים”, אמרו ההורים.

הם הוסיפו: “אנחנו פונים לכל הצדדים המעורבים במשא ומתן לשחרור החטופים – כולל קטאר, מצרים, ארצות הברית, חמאס וישראל: היו אמיצים, נצלו את הרגע הנוכחי והגיעו לעסקה שתאחד את כולנו עם היקרים לנו ותסיים את הסבל באזור כולו”.

בפנייה להירש אמרו ההורים: “שמענו את קולך היום לראשונה מזה 201 ימים ואם אתה יכול לשמוע אותנו, אנחנו אוהבים אותך, תהיה חזק, תשרוד כדי לחזור אלינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות