40 מטרות הותקפו בבת אחת • צפו: התקיפה החריגה של צה”ל בלבנון

צה”ל השלים אחר הצהריים (רביעי) תקיפה רחבה של כ-40 מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עייתא א שעב שבדרום לבנון, באמצעות מטוסי קרב וארטילריה. בין המטרות שהותקפו: מתקני אחסון, אמצעי לחימה ותשתיות טרור ומטרות נוספות ששימשו את הארגון במרחב – כל זאת, כחלק ממאמץ השמדת תשתיות הארגון במרחב הגבול. בצה”ל הדגישו: “חיזבאללה עושה שימוש נרחב
חיים טוויל
ט"ז ניסן התשפ"ד / 24.04.2024 16:05

צה”ל השלים אחר הצהריים (רביעי) תקיפה רחבה של כ-40 מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עייתא א שעב שבדרום לבנון, באמצעות מטוסי קרב וארטילריה.

בין המטרות שהותקפו: מתקני אחסון, אמצעי לחימה ותשתיות טרור ומטרות נוספות ששימשו את הארגון במרחב – כל זאת, כחלק ממאמץ השמדת תשתיות הארגון במרחב הגבול.

בצה”ל הדגישו: “חיזבאללה עושה שימוש נרחב במרחב עייתא א שעב לצרכי טרור ומיקם במרחב עשרות אמצעים ותשתיות טרור של הארגון אשר כוונו לעבר העורף הישראלי”.

רע”ן תקיפה במרכז האש של פיקוד הצפון, סא”ל ר’, אמר: “ביצענו תקיפה של 40 מטרות. תקפנו מחסני אמל”ח, תשתית טרור ולחימה, מבנה צבאי ועמדות משגרים שכוונו לעבר מדינת ישראל”.

הוא הוסיף: “תקיפה זו פגעה באופן יוצא דופן בארגון חיזבאללה וביכולות שלו. צה”ל ימשיך לסכל ולפגוע ביכולות הארגון. לא נעצור עד לשינוי המצב הביטחוני והחזרת התושבים לבתיהם בצפון”.

ערוץ הטלוויזיה הסעודי אל-חדת’ דיווח, כי מטרת התקיפה של חיל האוויר הייתה להרוס את המנהרות של חיזבאללה בכפר ראמיה ובעיירה עייתא א-שעב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות