“הופעה בפארק הירקון זה בסדר?”: המגישה סגרה חשבון עם אביב גפן

חרדים 10
|
ט"ז ניסן התשפ"ד / 24.04.2024 15:33
טל מאיר, מגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 14, תקפה את הזמר אביב גפן שהודיע לפני החג כי לא יחגוג את ליל הסדר לראשונה בחייו, כי אין ‘חג חירות’ בזמן שיש חטופים בעזה • “לקיים הופעה בפארק הירקון זה בסדר, אבל לחגוג את ליל הסדר אסור!”

טל מאיר, מגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 14,  תקפה היום (רביעי) את הזמר והיוצר אביב גפן על שהודיע לפני החג כי לא יחגוג את ליל הסדר לראשונה בחייו מכיוון שמבחינתו אין ‘חג חירות’ בזמן שיש חטופים בעזה.

טל תקפה את גפן: “לקיים הופעה בפארק הירקון זה בסדר, אבל לחגוג את ליל הסדר אסור?”.

“אני רוצה לסגור חשבון כאן עם אביב גפן שהודיע שהוא לא חוגג את ליל הסדר”, פתחה טל. “אבל לפני כמה זמן ראינו אותו הולך ללונה פארק, לונה פארק זה בסדר? אפשר ללכת ללונה פארק ולהינות עם הילדים, אבל ליל הסדר אסור”.

טל הוסיפה: “עוד חודש יש לו מופע רוק בפארק הירקון וזה גם בסדר. נכון, אביב גפן? אז אתה אל תחגוג את ליל הסדר ואנחנו כן נחגוג אותו ונתחבר לשורשיות שלנו ולאומיות שלנו וליהדות שלנו”.

המגיש שי גולדן הוסיף על דבריה של טל: “לא פחות מכם כאב החטופים כואב לנו, וכאב המשפחות, וכאב אנשים שאיבדו את יקיריהם, ואנשים שאיתנו בחיים וראו את הזוועות וכמובן לוחמי צה”ל והמשפחות שלהם והפצועים ומשפחותיהם.

“החלק של האירוע שנקרא קוממיות העם היהודי בארצו היא לציין את המועדים היהודים ולחגוג אותם כדי להמשיך ולהראות לאויב. זה לא מעניין בפרינציפ, אנחנו נעשה את ליל הסדר. והם לא מבינים, זה בסדר לא חייבים כולם להבין”.