יו”ר בית הנבחרים לשעבר: נתניהו הוא המכשול לפתרון שתי המדינות

השמאלנית שלא למדה כלום מהטבח: ננסי פלוסי, לשעבר יו”ר בית הנבחרים בארצות הברית, קוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר משום שלדבריה הוא “מכשול לשלום”. פלוסי אמרה: “אנו מכירים בזכותה של ישראל להגן על עצמה, אך מתנגדים למדיניות של נתניהו – שהיא דבר נורא. הוא צריך להתפטר, הוא האחראי בסופו של דבר”. היא הוסיפה: “אני לא יודעת
חרדים 10
ט"ז ניסן התשפ"ד / 24.04.2024 15:09

השמאלנית שלא למדה כלום מהטבח: ננסי פלוסי, לשעבר יו”ר בית הנבחרים בארצות הברית, קוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר משום שלדבריה הוא “מכשול לשלום”.

פלוסי אמרה: “אנו מכירים בזכותה של ישראל להגן על עצמה, אך מתנגדים למדיניות של נתניהו – שהיא דבר נורא. הוא צריך להתפטר, הוא האחראי בסופו של דבר”.

היא הוסיפה: “אני לא יודעת אם הוא מפחד משלום, לא מסוגל להשיג שלום או פשוט לא רוצה שלום, אבל הוא המכשול לפתרון שתי המדינות”.

לפני חודש וחצי קרא מנהיג הרוב בסנאט האמריקני, הסנאטור היהודי צ’אק שומר מהמפלגה הדמוקרטית, לקיים בחירות בישראל בהקדם האפשרי. הסיבה?  “נתניהו הוא מכשול לשלום, הקואליציה שלו פוגעת בישראל”.

הוא טען, כי “אם נתניהו יישאר בשלטון אחרי המלחמה, על ארצות הברית למלא תפקיד פעיל יותר בעיצוב מדיניות ישראל על ידי שימוש במנופי הלחץ שלנו כדי לשנות את המסלול הנוכחי”.

הוא הוסיף: “אף אחד לא מצפה שראש הממשלה נתניהו יעשה את הדברים שחייבים לעשות כדי להפסיק את מעגל האלימות ולשמור על האמינות של ישראל בזירה הבין-לאומית, וכן לפעול לפתרון שתי המדינות”,

שומר קרא לקיים מו”מ להקמת מדינה פלסטינית מפורזת, שחיה בשכנות למדינת ישראל.

הסנטור היהודי השמאלני אמר עוד בנאומו: “קואליציית נתניהו כבר לא מתאימה לצרכים של ישראל. העם הישראלי תקוע כרגע על ידי חזון שלטוני שתקוע בעבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות