מטען התפוצץ על חייל מילואים שניסה להוריד דגל אש”ף בבנימין

ישראל לוי, חייל במילואים, ניסה להוריד דגל אש"ףי באזור כוכב השחר סמוך למלאכי השלום: מטען חבלה התפוצץ עליו והוא נפצע באורח קל • "נתתי לו בעיטה - ומהצד התפוצץ עליי הדגל. היה מטען רציני, אבל למזלי אני נתתי לו בעיטה והפיצוץ קרה בצד ולא עליי. נפצעתי ברסס בידיים וזהו"
חרדים 10
י"ג ניסן התשפ"ד / 21.04.2024 10:44

ישראל לוי, חייל מילואים תושב מזרח בנימין כבן 25, נפצע הבוקר (ראשון) באורח קל מרסיסים ממטען שהתפוצץ עליו –  לאחר שניסה להוריד דגל אש”ף באזור כוכב השחר-מלאכי השלום.

מדובר בפיגוע משיכה לאחר שהמטען הוסתר מתחת לדגל אש”ף.

לוי סיפר בשיחה עם ynet: “ראיתי דגל בצד שמאל של הכביש, באנו להוריד אותו, נתתי לו בעיטה – ומהצד התפוצץ עליי הדגל. היה מטען רציני, אבל למזלי אני נתתי לו בעיטה והפיצוץ קרה בצד ולא עליי. נפצעתי ברסס בידיים וזהו. המטען היה קבור בתוך האדמה”.

הוא הוסיף: “אחרי הפיצוץ התעשתתי על עצמי, התקשרתי למוקד ומשם הכול היסטוריה. נתתי דיווח באופן עצמאי. אני פצוע פחות מקל כמו שאומרים. לא מפחיד אותי שום דבר, אנחנו נקרע להם את הצורה לכל מי שעשה את זה”.

לשאלה אם ייזהר מעכשיו מדגלים, הוא השיב: “בוודאי זה לקח שלמדתי”.

פראמדיק מד”א נדב טייב סיפר: “חברנו עם הפצוע סמוך לכוכב השחר כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות קלות בגפיים. יחד עם כוח רפואה של הצבא הענקנו לו טיפול רפואי כשמצבו קל”.

דקות לאחר התפוצצות המטען, מחבלים פתחו באש לעבר בתי קיבוץ מירב בגלבוע. באירוע לא היו נפגעים אך זוהתה פגיעה באחד מבתי היישוב. כוחות צה”ל פתחו בסריקות בכפר הפלסטיני הסמוך ג’ילבון.

מוקדם יותר היום לוחמי צה”ל סיכלו פיגוע לאחר ששני מחבלים ניסו לפגוע בהם בצומת בית ענון הסמוך לחברון. מחקירה ראשונית עולה, כי אחד המחבלים ניסה לדקור חיילים והשני ביצע ירי לעברם. לא היו נפגעים בקרב כוחות צה”ל. כוחות גדולים של צה”ל מתחקרים את האירוע.

האירועים הבוקר התרחשו לאחר שפת”ח הודיע אמש על שביתה כללית בערי יהודה ושומרון והסלמת העימותים עם ישראל, בשל  “שפיכות הדמים בטולכרם ועזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות