בן גביר הגיב “דרדל’ה” – ושרים תוקפים: “הוא היה ונשאר ילדותי”

חרדים 10
|
י"א ניסן התשפ"ד / 19.04.2024 11:27
בן גביר צייץ על התקיפה באיראן: “דרדל’ה” – ושרים יצאו נגדו: “רק גורם נזק בל יתואר למדינת ישראל” • נתן אשל: “המסרים יותר חשובים מההתלהמות. יש לנו כרגע משימות יותר חשובות” • סביבת בן גביר: “ראינו את אותם גורמים שטענו בתוקף לפני 7.10 שיש להכיל”

שרים בכירים בממשלה תקפו הבוקר (שישי) את תגובתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למתקפה המיוחסת לישראל באיראן.

לטייל בירושלים? כנסו לאפליקציה אינטראקטיבית מהדרין לכל המשפחה

בן גביר כתב בחשבון הטוויטר שלו מילה אחת: “דרדל’ה”.

שרים בממשלה טענו: “הוא היה ונשאר ילדותי ולא רלוונטי לשום דיון, שרק גורם נזק בל יתואר למדינת ישראל”. וגם: “התבטאות אומללה ומטופשת. צריך לשמור על מדיניות העמימות. בן גביר חבר קבינט ומוזמן להביע את דעתו בפורומים הרלוונטיים. התבטאויות כאלה עלולות לסכן את ביטחון המדינה”.

יאיר לפיד צייץ: “מעולם לא עשה שר בקבינט הבטחוני נזק כל כך כבד לבטחון המדינה, לתדמיתה ולמעמדה הבינלאומי. בציוץ בלתי נסלח של מילה אחת הצליח בן גביר להגחיך ולבייש את ישראל מטהראן ועד וושינגטון”.

מקורבו של ראש הממשלה, נתן אשל, התייחס בקבוצה פנימית שלו לתקיפה באיראן: “אף אחד לא רוצה כרגע מלחמה עם איראן אנחנו הוכחנו להם שאנחנו יכולים לחדור ולפגוע בתחום שלהם והם לא הצליחו לשלנו.

“המסרים יותר חשובים מההתלהמות. יש לנו כרגע משימות יותר חשובות גם בעזה וגם בלבנון. אשרי העם שיש מנהיג כמו נתניהו”.

גורמים בסביבת השר בן גביר אמרו בתגובה: “ראינו את אותם גורמים שטענו בתוקף לפני 7.10 שיש להכיל ירי מעזה ושחמאס מורתע, והביאו אותנו לאן שהביאו אותנו”.