‘אנו לא כמו הנאצים’: שיחת צעקות בין רה”מ לשרת החוץ הגרמנית

אנאלנה ברבוק הטיחה בנתניהו ודרמר: "מצב הרעב בעזה קטסרטופלי" • כשנתניהו אמר "בואי תראי התמונות של השווקים בעזה" - היא הגיבה: "ממליצה לא להראות את התמונות האלה" • ואז נתניהו הרים קולו: "אין רעב בעזה, אנחנו לא כמו הנאצים שיצרו תמונות מזויפות של מציאות מדומה"
חרדים 10
י' ניסן התשפ"ד / 18.04.2024 20:49

השיחה שנערכה אתמול בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק, על המצב ברצועת עזה – עלתה  לטונים צורמים.

הערב (חמישי) פרסמה מוריה אסרף וולברג ב’מהדורה המרכזית’ של חדשות 13 ציטוטים מתוך השיחה הקשה, כאשר ברבוק הטיחה בנתניהו ובשר רון דרמר: “אתם מובילים לרעב בעזה”.

“מצב הרעב בעזה קטסרטופלי”, אמרה שר החוץ הגרמנייה לנתניהו ודרמר, “אני יכולה להראות תמונות של ילדים רעבים בטלפון שלי”.

נתניהו השיב לה: “אז בואי תכניסי את הטלפון שלך ותראי לנו, אין שום מקרה של רעב ברצועה. אנחנו עוקבים אחרי זה כל הזמן. בואי תראי את התמונות של השווקים בעזה, את חופי הים בעזה, אין שם רעב”.

שרת החוץ הגיבה: “אני ממליצה לא להמשיך להראות את התמונות האלה כי הן לא מתארות את המצב האמיתי בעזה – בעזה יש רעב”.

בשלב זה ראש הממשלה הרים את קולו ואמר: “זה אמיתי. זו המציאות. זה לא כמו שהנאצים ביימו, אנחנו לא כמו הנאצים שיצרו תמונות מזויפות של מציאות מדומה”.

שרת החוץ ברבוק, שאלה תוך שהיא מפצירה להכניס עוד סיוע הומינטרי: “אתה רוצה להגיד שהרופאים שלנו בשטח בעזה לא אומרים אמת? אתה רוצה להגיד שהתקשורת הבינלאומית משקרת?”

גורמים שמעורים בפרטי השיחה אמרו הערב לחדשות 13 כי נתניהו הרים את קולו על שרת החוץ, וכי היא ביטלה לחלוטין את דבריו ואת התמונות שהוא הציג בפניה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות