השר פרוש לשליח האו”ם למזה”ת: מבקש להעביר מצות ויין לחטופים!

שר ירושלים ומסורת ישראל שיגר מכתב דחוף לשליח האו"ם למזרח התיכון, בדרישה להעברת מצות ויין עבור החטופים בעזה • "דורשים בכל תוקף שתפעלו להכניס לחטופים והחטופות מצות ויין בכדי שיתאפשר להם לציין ולו באופן סמלי את החג"
אריה ריבקינד
י' ניסן התשפ"ד / 18.04.2024 13:30

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, שיגר היום (חמישי) מכתב דחוף לשליח האו”ם למזרח התיכון, תור ונסלן – בדרישה להעברת מצות ויין עבור החטופים בעזה, לקראת ליל הסדר.

מה ליפא חיפש וחיפש ולא מצא בשום פינה כשערך בדיקת חמץ?

במכתבו מציין השר: “לצערנו הרב, לא כל עם ישראל יוכל לחגוג את ליל הסדר כמסורת אבותיו. 133 מאחינו ואחיותינו, לא נמצאים איתנו ושבויים בידי ארגון הטרור חמאס, המחזיק בהם בכוח אלים מאז המתקפה הרצחנית בשמחת תורה – ה-7.10.2023.

“כולנו פועלים בכל כוחנו, ומתפללים ללא הרף לקדוש ברוך הוא, כי נצליח לשחרר את כולם בימים שנותרו עד החג ובכך יוכלו החטופים והחטופות לחגוג את החג בחיק משפחתם, כאן בארץ ישראל, ולא חלילה בידי בני העוולה מארגוני הטרור בעזה”.

השר הוסיף: “ככל וחס וחלילה הדבר לא יתרחש, אנו דורשים בכל תוקף שתפעלו להכניס לחטופים והחטופות מצות ויין בכדי שיתאפשר להם לציין ולו באופן סמלי את החג, בציפייה שהדבר יעודד את רוחם ויאפשר להם להחזיק מעמד במצבם הקשה עד לשחרורם במהרה.

“מדובר בדרישה המונטרית בסיסית, שאתה כמתאם המיוחד מטעם האומות המאוחדות לתהליך השלום במזרח התיכון, בוודאי נדרש לקדם אותה בכל תוקף, בפרט שהינך ממונה לתאם את העבודה ההומניטרית ועבודת הפיתוח של סוכנויות האו”ם ותוכניות בשטחים הפלסטיניים.

“אבקש לתאם איתך העברת מצות ויין בכמות המספקת עבור 133 החטופים והחטופות ותוודא במסגרת תפקידך באו”ם כי הם יועברו לפני יום שני הקרוב בשעות הערב לכלל השבויים בעזה וכי מאפשרים להם לציין את ליל הסדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות