על אופנוע, זב דם: רגע החטיפה של ירדן ביבס • תיעוד מצמרר

סרטון חדש מ-7 באוקטובר מציג את הרגעים הקשים בהם נחטף ירדן ביבס, בעוד ילדיו אריאל וכפיר ואשתו שירי נחטפו גם הם בנפרד לרצועה • ירדן נחטף על גבי אופנוע, כשהוא מוקף במחבלים ופורעים פלסטינים • חלק התעללו בו, אחרים הצטלמו איתו • הסרטון פורסם באישור המשפחה
חרדים 10
ט' ניסן התשפ"ד / 17.04.2024 20:47

תיעוד חדש מה-7 באוקטובר, שהתפרסם הערב (רביעי) בחדשות 12, חושף את הרגעים הקשים בהם נחטף ירדן ביבס.

ביבס, תושב ניר עוז, נחטף לרצועה בנפרד ממשפחתו – שירי ושני ילדיהם אריאל וכפיר. חדשות 12 פרסם את הסרטון הקשה באישור המשפחה.

בסרטון נראה ירדן ביבס כשהוא נלקח על ידי המחבלים על אופנוע בשטח פתוח בדרך לרצועת עזה. מלפניו ומאחוריו החוטפים חמושים בנשק, ומסביבם פורעים עזתים. אחד החוטפים, שישב מאחוריו, כרך את ידו סביב צווארו. עזתי אחר משך באוזנו ובזקנו ואחד נוסף הכה אותו.

ירדן נראה מבוהל וחסר אונים.

בהמשך התיעוד נראה ביבס מגואל בדם. ההמון במקום המשיך להכות אותו והעזתים צילמו אותו והצטלמו איתו. בנוסף, בסרטון נראה עזתי עם מצלמה מקצועית שמתעדת מקרוב את החטיפה.

 

משפחת ביבס, ההורים ירדן ושירי והילדים הקטנים אריאל וכפיר, נחטפו מביתם ב-7 באוקטובר – ומוחזקים עד היום, כבר 194 ימים, ברצועת עזה.

בהתחלה לקחו החוטפים רק את ירדן, שקיווה שהם לא יפגעו בשירי והילדים.

“ירדן לא ידע, הוא רצה להאמין שהם לא נפלו בשבי והוא חשב עליהם המון”, שחזרה נילי מרגלית, ששוחררה מהשבי. נילי תיארה כי החוטפים ניצלו את מצבו של ירדן, ותיעדו אותו אחרי שסיפרו לו כי ילדיו ואשתו נחטפו ונפגעו. “הם אמרו לו מה להגיד, הם אמרו לו שנתניהו לא מוכן לשחרר את הגופות”.

בחודש פברואר האחרון הפיץ צה”ל סרטון של שירי והילדים שאותר ברצועת עזה מהיום הראשון ללחימה.

“הסרטונים האלה קורעים את ליבנו”, נמסר ממשפחת ביבס אחרי פרסום התיעודים מהרצועה לפני כחודשיים. “לראות את שירי, ירדן, אריאל וכפיר שנחטפו מביתם בניר עוז בתופת הזו זה בלתי נסבל ולא אנושי. לחטוף ילדים זהו פשע נגד האנושות ופשע מלחמה. אריאל וכפיר הם קורבנות של רוע מפלצתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות