בן גביר: לפרק את קבינט המלחמה, להראות שבעל הבית השתגע

השר לביטחון לאומי תוקף את קבינט המלחמה: "כל עוד המדיניות של קבינט הקונספציה נמשכת - הניצחון המוחלט הולך ומתרחק" • ח"כ זאב אלקין: "אם ככה אתם מנהלים את המלחמה בעזה, זה לא מפתיע שחמאס לא מרגיש בלחץ. אמרתם בתחילת המלחמה שכל האויבים שלנו יסתכלו על עזה. צדקתם!"
אריה ריבקינד
ט' ניסן התשפ"ד / 17.04.2024 20:31

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קורא הערב (רביעי) לפרק את קבינט המלחמה.

“בעזה – תמונות של אלפים רוחצים בחוף. בצפון – חיזבאללה ראה שקבינט הקונספציה לא מגיב למתקפה של מאות טילים מאיראן לשטח ישראל, אז הוא הרים ראש והעלה צעד בתוקפנות נגדנו שעלתה לנו היום בלוחמים פצועים”.

בן גביר הוסיף: “הגיע הזמן לפרק את קבינט הקונספציה, להפסיק את מדיניות ההכלה והפרופורציונליות ולהראות לאויבינו כי בעל הבית השתגע. כל עוד המדיניות הנוכחית של קבינט הקונספציה נמשכת, למרבה הצער – הניצחון המוחלט הולך ומתרחק”.

מוקדם יותר היום תקף יו״ר סיעת הימין הממלכתי, ח״כ זאב אלקין, את חברי קבינט המלחמה, וכתב לצד תמונה מחוף הים בעזה: “ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט והשר גנץ: אם ככה אתם מנהלים את המלחמה בעזה, זה לא מפתיע שחמאס לא מרגיש בלחץ, לא מוכן להסכם לשחרור חטופים ואיראן תוקפות ישירות את ישראל במאות טילים.

“אמרתם בתחילת המלחמה שכל האויבים שלנו יסתכלו על עזה. צדקתם!”

ב’ידיעות אחרונות’ דיווח מוקדם יותר, כי מי שהוביל בקבינט המלחמה וגם בקבינט המורחב את הקו המתון נגד תקיפה באיראן – בניגוד לעמדתו של בן גביר, שדרש יחד עם שרים נוספים תקיפה משמעותית וכואבת – היה יו”ר ש”ס אריה דרעי, שמשתתף בקבינט כמשקיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות