מרגי לראשי יישובי קו העימות בצפון: מתחייב לעמוד לימינכם ולסייע

שר הרווחה קיים מפגש עם פורום ראשי רשויות של יישובי קו העימות בצפון ומנהלי מחלקות הרווחה, בכדי לדון בצרכים שהתגברו במלחמה - ובקידום תוכנית הסיוע והשיקום • מרגי: "הגעתי לשמוע מקרוב על האתגרים והצרכים שעולים מהשטח. הממשלה חייבת לאשר בהקדם את תכנית הסיוע"
חרדים 10
ט' ניסן התשפ"ד / 17.04.2024 19:36

שר הרווחה יעקב מרגי קיים היום (רביעי) מפגש עם פורום ראשי רשויות של יישובי קו העימות בצפון ומנהלי מחלקות הרווחה, בכדי לשמוע ולדון בצרכי הרווחה שהתגברו מפרוץ המלחמה ובקידום תוכנית הסיוע והשיקום לצפון.

השר הגיע למפגש יחד עם מנכ”ל משרד הרווחה ינון אהרוני, מנהל מחוז צפון במשרד הרווחה שלמה כהן, וההנהלה הבכירה של משרד הרווחה.

ראשי הרשויות ומנהלי מחלקות הרווחה הודו בפתח המפגש לשר על פועלו מפרוץ המלחמה וציינו כי משרד הרווחה היה מהמשרדים הראשונים שנרתם למשימה, הפנה משאבים ותקציבים, עמד בקשר רציף ובשיתוף פעולה פורה ונתן מענים לצרכים שעלו מהשטח, הן במלונות והן לתושבים שנשארו ביישובים.

הם  הוסיפו, כי למשרד הרווחה יהיה חלק מרכזי ומשמעותי בהליך השיקום להשלכות שיהיו אחרי המלחמה.

השר מרגי אמר בסיכום המפגש: “הגעתי כדי לשמוע מקרוב על האתגרים והצרכים שעולים מהשטח. תושבי קו העימות בצפון חיים במציאות לא פשוטה ומורכבת, ואתם ראשי הרשויות ומנהלי ומנהלות מחלקות הרווחה מתמודדים עם המציאות הזאת יום יום בשטח ומסייעים לתושבים.

“אני מתחייב להמשיך לעמוד לימינכם ולסייע ככל יכולתי. רשמתי את הנקודות שהעלתם בפניי, אני אקיים ישיבת עבודה עם המנכ”ל וגורמי המקצוע במשרד כדי לתרגם את זה לפעולה ולדייק ולהרחיב את המענים לצרכי הרווחה שהתגברו”.

השר הדגיש: “הממשלה חייבת לאשר בהקדם את תכנית הסיוע ליישובי קו העימות בצפון בדומה לתוכנית הסיוע שנעשתה ליישובי הדרום, כדי לסמן את האופק ולהציל את החבל ארץ הזה מקריסה מוחלטת”.

משרד הרווחה גיבש תוכנית מפורטת על מנת להתמודד עם האתגרים החברתיים שהתפתחו בעקבות המלחמה ופינוי האוכלוסייה ועם האתגרים וההשלכות שיהיו בעתיד”.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו”ר פורום יישובי קו העימות הודה לשר מרגי על קיום המפגש: “המועצה האזורית מטה אשר עומדת בקשר רציף עם משרד הרווחה לגבי המפונים, והמלחמה בצפון על מנת להתמודד עם האתגרים החברתיים שהתפתחו בעקבות המלחמה. אני מודה לשר על הביקור החשוב עם ראשי הרשויות של קו העימות ועל התמיכה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות