“שקרן משוקרן”: כך הריאיון של השר סמוטריץ’ עם בן כספית נגמר בפיצוץ

המגיש בן כספית הזכיר בראיון לשר בצלאל סמוטריץ' דברים שאמר בעבר • סמוטריץ' הכחיש והטיח: "לא היה ולא נברא, אתה משקר כדרכך" • לפני שנטש אמר: "אני לא אנהל ראיון עם בן כספית, אחד האנשים שנתקעו בשישה באוקטובר. ממשיך להסית, להפיץ מדון"
חרדים 10
ט' ניסן התשפ"ד / 17.04.2024 16:18

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ נטש היום (רביעי) ראיון ברדיו 103FM לאחר עימות עם המגיש בן כספית.

“אני מאוד בעד ביקורת ושיח, ממש לא בעד אלימות וסתימת פיות”, אמר סמוטריץ’ על התפרצות מפגיני שמאל להופעתו בוועידת ‘ישראל היום’.

הוא הוסיף: “מה שקורה בזמן האחרון זה שקומץ קטן של בריונים, אין דרך אחרת להגדיר את זה, מנסה לקבוע עבור כולנו, מי ועל מה אפשר יהיה לדבר ועל מה לא – אז באים חמישה או שישה או שמונה אנשים לכנס שיש בו מאות אנשים ושרוצים לשמוע אותו אלפי ואולי עשרות אלפי אנשים במדיה שבהם הוא משודר – ומחליטים לפוצץ אותו”.

לדבריו, “אף אחד לא רוצה לגעת בהם כי אז ‘משתיקים אותם’ ו’סותמים פיות’, והם פשוט מפוצצים פעם אחרי פעם. אין לזה דבר וחצי דבר למחאה ולדמוקרטיה. יכול להיות שעד 6 באוקטובר הייתי נכנס לתוך ‘המשחק’ הזה במרכאות או לא במרכאות, הם צועקים עליי ואני צועק עליהם, וכל אחד מעלה את זה לרשתות ומקבל מחיאות כפיים מהציבור שלו. אני קיבלתי החלטה ב־7 באוקטובר…”

המגיש בן כספית קטע את דבריו והזכיר התבטאות של סמוטריץ’ בזמן הממשלה הקודמת: “דרשת לגרש אנשים שלא חושבים כמוך מבתי הכנסת”.

בין סמוטריץ’ וכספית התפתח עימות. “לא היה ולא נברא, אתה משקר כדרכך”, הטיח סמוטריץ’ בכספית בעקבות הציטוט שהקריא.

כספית התעקש: “אתה שקרן משוקרן”.

לאחר חילופי ההאשמות פנה השר למגיש מגל ואמר לו: “ינון, סלח לי. אני לא אנהל ראיון עם בן כספית, אחד האנשים שנתקעו בשישה באוקטובר. ממשיך להסית, להפיץ מדון. משחק לידיהם של סינוואר ונסראללה שרוצים לראות אותנו רבים, והרוב המוחלט של החברה רוצה להיות יחד. יודע להתווכח, לא להסכים, לא רוצה אלימות, קללות וחירופים, לא רוצה את מה שאתה עושה עכשיו. אני ארד מהראיון, אני אהיה שותף רק לשיח מכבד, ראוי, ענייני, גם אם הוא נוקב ונוגע במחלוקות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות