עמית סגל: באמת התלוננה למשטרה כי צעקו לה בסופר?

ליאת בן ארי, המשנה לפרקליט המדינה, הגישה תלונה במשטרה לאחר ששתי נשים צעקו עליה בסופר בתל מונד: "את הורסת את המדינה, נשלם לך על זה" • הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיב: "זאת עובדת בכירה במשרד המשפטים שנירמל התפרצויות למשרדים פרטיים. ‏מזל שלא פנתה להאג"
אריה ריבקינד
ט' ניסן התשפ"ד / 16.04.2024 23:21

המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, הגישה הערב (שלישי) תלונה במשטרה לאחר שלטענתה ספגה איומים בסופר בתל מונד.

לפי דיווח של ביני אשכנזי באתר וואלה, בן ארי הסתובבה בסופר ‘ויקטורי’ המקומי, ככאשר ניגשו אליה שתי נשים וצעקו לעברה  שהיא “הורסת את המדינה”.

שתי נשים הוסיפו: “פחדנית, השופטים אמרו לך להפסיק ולא הפסקת” – תוך שהן מתכוונות לפגישה בין השופטים לעו”ד המייצגים בתיק 4,000, שם נאמר כי על הפרקליטות לשקול למשוך את אישום השוחד מהתיק.

לדבריה, שתי הנשים אמרו  “אנחנו יודעות איפה היא גרה”, ו”נשלם לך על מה שקורה בתיק”.

לפי הדיווח, הסופר היה מלא ולכן ישנם די עדי ראיה. האירוע לא הסלים מעבר לכך.

הפרשן הפוליטי עמית סגל תהה על הדיווח: “היא באמת התלוננה למשטרה כי צעקו עליה בסופר שהיא הורסת את המדינה ושיודעים איפה היא גרה?”

סגל הזכיר: “זאת עובדת בכירה במשרד המשפטים שנירמל התפרצויות למשרדים פרטיים, הפגנות קבועות מול בתי נבחרי ציבור וראשי קהלת (גם שם ידעו איפה הם גרים), התפרצות למסעדות מפה עד ניו יורק. ‏מזל שלא פנתה להאג”, לגלג.

הוא ביקש מהמגיבים: “ואנא לחסוך ממני את הטענות שהיא פקידת ציבור. אי אפשר גם למרר את חייהם של אנשים פרטיים כקהלת וגם מול נבחרי ציבור ולטעון שרק פקידים ממשרד מאוד מסוים חסינים. איך אמרה בהרב מיארה? אין מחאה אפקטיבית בלי הפרעה לסדר”.

בהודעה מטעם הפרקליטות נמסר בשם פרקליט המדינה עמית איסמן: פרקליט המדינה רואה בחומרה רבה את תקיפתה המילולית של המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, והשמעת האיומים כלפיה, על רקע תפקידה ועבודתה.

פרקליט המדינה שוחח עם בן ארי, חיזק אותה והעניק לה גיבוי מלא להמשך עבודתה המקצועית.

אלימות מילולית או פיזית נגד עובדי ועובדות ציבור, על רקע עבודתם, היא חמורה מאין כמותה ואין לקבלה במדינה דמוקרטית. מקרים כגון אלה לא ירפו את ידי הפרקליטות מלהמשיך בעשייה המקצועית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות