מומחית שפת הגוף ניתחה הסרטון וחושפת: הנייה כועס ומפורק • צפו

איש ההסברה יוסף חדאד אירח את מעיין בשן, מומחית לשפת גוף, ויחד הם ניתחו את תנועות הגוף של ראש הלשכה המדינית של חמאס - בסרטון שתיעד כיצד בישרו לו על חיסול שלושה מבניו בעזה • "המשחק הוא יופי של משחק אבל האמת יוצאת לאור בשפת הגוף"
חרדים 10
ט' ניסן התשפ"ד / 16.04.2024 21:57

איש ההסברה יוסף חדאד אירח את מעיין בשן, מומחית לשפת גוף, ויחד הם ניתחו את תנועות הגוף של ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה – בסרטון שתיעד כיצד בישרו לו על חיסול שלושה מבניו בעזה.

השניים ציינו, כי לפי הסרטון, הנייה ידע עוד קודם הצילום על חיסול בניו. “הוא ממש לא פסיכופט והוא גם ידע ועוד איך ידע על המוות של הבנים שלו”, אמרה בשן.

בסרטון נראה הנייה משלב ידיים אחת בשנייה. בשן: “עצירה של רגש שלילי. בן אדם שלא רוצה להראות שהוא כועס, שהוא עצוב, שכל רגש שהוא שלילי, בלי לשים לב הוא ישלב ידיים אחת בשנייה”.

בשן ביקשה לשים לב לאגודלים של הנייה: “שימו לב לקפיצה של האגודלים. אגודלים זה אגו בשפת גוף ופה יש לנו אגו של הצד האלים של האישיות לצד הרגשי של הגוף שלנו. לכן ברור לי שהמשחק הוא יופי של משחק אבל האמת יוצאת לאור בשפת הגוף”.

הנייה הגיב להודעה על מות ילדיו – ואמר: “נמשיך קדימה”.

חדאד: האם הוא באמת ממשיך קדימה, כי אני יכול להגיד שהוא מפורק.

בשן הסכימה איתו והתייחסה לעיניים של הנייה כשאמר “נמשיך קדימה”: “הוא עוצם את העיניים ומרים את הגבות. הרמת הגבות זה מיקרו הבעה של הפתעה, זה אומר שהוא מופתע ממה שיוצא לו מהפה… בנוסף לזה הוא עוצם עיניים, זה אומר שהוא לא מסכים להמשיך קדימה”.

בשן הוסיפה: “בהמשך הוא שוב ישלב ידיים, איזה לחץ, כמה סטרס, אנחנו ממש רואים את זה בקצוות האצבעות. תבינו עד כמה הוא כועס וכמה קשה לו”.

חדאד: המסקנה היא ברורה, מנהיג חמאס מורתע, מנהיג חמאס מפורק וזה בדיוק המסר שלי לכולם, אנחנו חייבים להמשיך עם העוצמות האלו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות