“אין לתאר את רמת החאפריות”: העיתונאים התגוששו ברשת ועקצו

הכתבת מ'ישראל היום' הגדירה את המוחים בוועידה של העיתון "קבוצה קטנה ואלימה" - ופתחה קרב בטוויטר • אביעד גליקמן מערוץ 13 ביקש מיהודה שלזינגר לאתגר "בפעם הבאה את השר בצלאל סמוטריץ' בשאלות קצת יותר קשות" - והתשובה של שלזינגר הייתה מוחצת
אבי כץ
ט' ניסן התשפ"ד / 16.04.2024 21:31

העיתונאית שירית אביטן כהן, פרשנית פוליטית וכתבת מדינית ב’ישראל היום’,  הובילה לעימות בין עיתונאים ברשת הטוויטר, לאחר שהגדירה בציוץ את מי שהתפרצו בוועידת ‘ישראל היום’  מול השר בצלאל סמוטריץ – “קבוצה קטנה ואלימה”.

היא כתבה: “שוב קמה לה קבוצה קטנה ואלימה שמחליטה למי להקשיב ולמי לסתום ת’פה. זה קורה בעוד כנסים כבר יותר מדי זמן. אותם אנשים בתחפושות וטענות שונות שמטרתן אחת: למנוע דיון ולהשתיק את כל מי שדעתו לא מתיישרת ובפרט, לא עלינו כמובן, פוליטיקאים משורות הימין. זו לא מחאה שבאה להשמיע – שזו כמובן זכותו של כל אדם בטח מול הטבח ומשבר האמון בהנהגה, זו פרקטיקה של אדנות.

“אותם חמישה אנשים יחליטו ליושבי אולם שלם ולצופים בבית את מי הם ישמעו. והם יעשו את זה בוועידה של העיתון וסתם בכנס נדל”ן וכמובן אוי ואבוי אם הם חלילה יוצאו מהאולם. כי אז סותמים להם את הפה וזה – בל ייעשה לאנשים הנכונים והצודקים. בריונות בכסות של מסכנות”.

אביעד גליקמן הגיב, כתב המשפט של חדשות 13, מיהר להגיב: “אולי הכתבת תתן הוראות למפונים מה מותר להגיד להם ומתי. באותה הזדמנות שתתן הוראות גם למשפחות החטופים אם מותר להם למתוח ביקורת ועל מי. פשוט לא יאומן”.

איש התקשורת יהודה שלזינגר, שאמור היה לראיין את דר האותר בוועידה,  יצא להגנת העמיתה למערכת – ועקץ: “באת לכנס? ראית מה היה? צפית בשידור? עקבת אחרי הנאומים וההפרעות? מקווה שאייטמים על משפט אתה עושה בעבודה יותר רצינית מציוצים מקושקשים”.

גליקמן הגיב: “הופה. תראה מי מדבר, האיש שהכריז כי ‘הוכח’ שסירוטקין לחץ בטעות על דורשת הגז. וכן, דיברתי עם אנשים שהיו שם. וכן, הציוץ של שירית הוא ציוץ שטוב שלא היה בעולם. ודרך אגב מציע לך פעם הבאה לאתגר את השר בצלאל סמוטריץ’ בשאלות קצת יותר קשות”.

שלזינגר, שלא הספיק לשאול את סמוטריץ’ שאלות בשל התפרצות המפגינים – הגיב לגליקמן: “אין לתאר את רמת החאפריות של גליקמן. ‘פעם הבאה תאתגר בשאלות קצת יותר קשות’. עזבו לנסוע לאשקלון לוועדה או לצלצל לנוכחים, זה כנראה מסובך. כל מה שגליקמן היה צריך כדי לא לצאת בדיחה זה רק ללחוץ על הקטע בטוויטר/אתרים ולראות שהראיון בכלל לא התחיל ולא נשאלה אפילו שאלה אחת…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות