מוכר שטויות במיץ עגבניות: הג’וב החדש של רובי ריבלין שעורר מבוכה

נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין לוקח חלק בקמפיין שימורי עגבניות של חברת 'יכין' - וגרר דיונים ברשתות החברתיות • גולש: "האם השלב הבא הוא ימי הולדת בתור ליצן? כנראה שהפנסיה שלו כנשיא וכח"כ לשעבר לא מה שחשבנו"
אבי כץ
ח' ניסן התשפ"ד / 16.04.2024 17:32

נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין, שכיהן בין היתר גם כיו”ר הכנסת,  לוקח חלק בקמפיין שימורי עגבניות של חברת ‘יכין’.

הקמפיין מעורר, כצפוי, דיון בשאלה: עד כמה ראוי שנשיא לשעבר יקח חלק בקמפיין שיווקי מסחרי.

בפרסומת לא נראה ריבלין עצמו, אך קולו נשמע אומר: “עגבנייה היא הרבה יותר מעגבנייה”, ובסרטון אחר: “יכין, הרבה יותר מירקות”.

בתכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב’ אמרו צמד המגישים: “הנשיא העשירי של מדינת ישראל ראובן רובי ריבלין – פרזנטור של שימורי עגבניות. זה מעלה הרבה שאלות. השאלה המרכזית היא כמובן מה הוא חשב לעצמו. האמת שאם לא החברה הספציפית הזאת זה היה יכול להיות קמפיין למשרד החקלאות”.

העיתונאית מיקי לוין מתחה על ההחלטה בטור ב’מעריב’: “האם זה ראוי ומכובד, שנשיא לשעבר, על אף היותו היום איש פרטי, ייקח חלק במכירת מוצר נטו מסחרי? לטעמי לא, יש פה טעם נפגם, שמכתים את מעמדו הממלכתי של נשיא המדינה”.

הגולש יובל עופר הגיב: “יכול להיות שראיתי עכשיו פרסומת של ‘יכין’ בהובלתו של הנשיא המאוס לשעבר רובי ריבלין? באיזה עולם זה נראה הגיוני?”

אמנון הררי, ראש מערכת החדשות של ‘הארץ’ צייץ: “כשישקע האבק, ונחזור לשגרה המדכדכת, נתפנה לתהות בקול רם איך לעזאזל רובי ריבלין הפך להיות פרזנטור של חברת קופסאות שימורים”. 

הגולש עודד פלר כתב: “אחרי שכבוד נשיא המדינה בדימוס ריבלין התחיל לעשות פרסומות מסחריות. האם השלב הבא הוא ימי הולדת בתור ליצן? כנראה שהפנסיה שלו כנשיא וכח”כ לשעבר לא מה שחשבנו”.

אחד הגולשים תהה: “ההוא שמכר את הבית שהיה לו 40 שנה כדי לקבל תקציב מגורים של 22 אלף ש”ח בחודש מהמדינה?”

ואחר הגיב: “ריבלין מביך לא רק את עצמו. מוזר שאף אחד ממקורביו לא טרח להתריע בפניו על הטעות החמורה בשיקול הדעת, או שמא היתה כאן עצת אחיתופל…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות