פעוטה הוצאה מרכב סגור בביתר עילית לאחר שעות: מצבה קשה

הפעוטה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהיא מחוסרת הכרה, במצב קשה • איש הצלה: "ראינו ילדה כבת שנתיים מחוסרת הכרה עם סימני מכת חום, לאחר שהייתה זמן ממושך בתוך הרכב הסגור. היא הייתה חמה מאוד למגע. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור ומתן נוזלים"
חיים טוויל
ח' ניסן התשפ"ד / 16.04.2024 12:43

פעוטה הוצאה בצהרים (שלישי) מרכב סגור ברחוב אבא שאול  בעיר החרדית ביתר עילית, לאחר ששהתה בו מספר שעות.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה פינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהיא מחוסרת הכרה, במצב קשה.

פראמדיק מד”א אחיעד גוהריאן וחובש רפואת חירום מרדכי קרליץ: “הגענו למקום וראינו ילדה כבת שנתיים מחוסרת הכרה עם סימני מכת חום.

“סיפרו לנו שהיא הייתה זמן ממושך בתוך הרכב הסגור. היא הייתה חמה מאוד למגע. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור ומתן נוזלים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשמצבה קשה”.

יצחק קלצקין ויוסי פריד, חובשי איחוד הצלה: “כשהגענו לזירה הילדה, כבת שנה וחצי, הייתה בידיים של אביה שסיפר כי הילדה שהתה ברכב זמן ממושך. הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני בזירה לאחר מכן היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב קשה”.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונתה פעוטה בת שנתיים אשר הושארה ברכב למשך מספר שעות בביתר עלית. מצבה קשה. היא מורדמת ומונשמת ומטופלת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה שבים ומזכירים, כי אסור להשאיר ילדים או פעוטות ללא השגחה אפילו לא לרגע. במידה והרכב ננעל כשילדים בפנים לחייג מיידית לבקשת סיוע. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות והזהירות ימנעו אסונות מיותרים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות