שוטר נפצע קשה מירי באירוע ירי בין עבריינים – בגן אירועים בדרום

שני חשודים נעצרו על ידי המשטרה, אך נערכות סריקות אחר חשוד נוסף שנמלט מהזירה באמצעות טרקטורון • על פי הערכות, היורה הנמלט, שייך לארגון היריב הגדול
חיים טוויל
ח' ניסן התשפ"ד / 16.04.2024 10:31

שוטר נפצע הלילה (שלישי) באורח קשה באירוע ירי בין עבריינים בגן אירועים באשדוד.

השוטר נפצע הלילה, סמוך לשעה 1:30, במהלך פעילות הימ”ר באזור אשדוד לסיכול כוונות פגיעה פליליות – ובמהלכה נפצע על ידי חשוד שביצע לעברו ירי. היורה נעצר עם חשוד נוסף.

השוטר, מימ”ר לכיש, נפצע מכדור בבטן בעת שהיה במקום בפעילות מבצעית. השניים שנעצרו נפצעו באורח בינוני וקל. לפי ‘כאן חדשות’, החשד הוא שהשניים הם חלק מהכנופייה הגיאורגית, הפועלת תחת ארגון הפשע של אייל נגר, שהחליף את בני שלמה, לאחר שחוסל.

עם חתירתם של השוטרים למגע, אחד החשודים ביצע ירי לעבר השוטר שנפצע קשה.

מהמשטרה נמסר: “השוטרים הגיבו לאירוע ירי שהתפתח בין עבריינים בגן אירועים, במהלכו חשוד רעול פנים שהגיע על גבי טרקטורון ביצע ירי לעבר אדם, ונמלט. עם הגעתם המהירה של השוטרים תוך פחות מדקה, הם חתרו למגע עם חשוד נוסף שזוהה עם נשק, תוך שהוא מבצע לפי החשד ירי לעבר שוטר ופוצע אותו באורח קשה. החשוד היורה וחשוד נוסף כבני 19 ו-24, פונו לבית החולים במצב קל ונעצרו להמשך חקירה”.

השוטרים תפסו את הנשק ששימש את החשוד שביצע את הירי לעבר השוטר, אולם סריקות אחר נהג הטרקטורון רעול הפנים שנמלט עדיין נמשכות.

מפקד מרחב לכיש, נצ”מ רועי ולדמן: “נצטרך לאתר אותו כמה שיותר מהר ולהביא אותו להיות מאחורי סורג ובריח כי שם מקומו. אנחנו לא ניתן לאף אחד לפגוע בשוטרים, נדע לסגור חשבון עם כל העבריינים”.

על פי הערכות, היורה הנמלט, שייך לארגון היריב הגדול – של שלום דומראני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות