לראשונה: תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים בפיקוח ועדת רבנים

הציבור החרדי יוכל לרכוש שירותי תקשורת על גבי תשתית הסיבים של Unlimited IBC וזאת באמצעות ספקיות שירותי הגישה • השירות המאושר על-ידי הוועדה הוא שילוב של סינון תכנים בתוספת סיב ייעודי
יוני גרין
ז' ניסן התשפ"ד / 15.04.2024 18:33

חברת IBC Unlimited מעדכנת, כי הגיעה להסכם עם ועדת הרבנים לפיקוח כשרות סיבים אופטיים, אשר יאפשר לראשונה לספק למגזר החרדי תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים בפיקוח רבנים.

ועדת הרבנים הוסמכה על ידי גדולי הרבנים לבדוק את שירותי תשתית התקשורת עבור הציבור החרדי, על מנת לאפשר למי שעושה שימוש בשירותי תקשורת לצורכי פרנסה לקבל  סיב אופטי מפוקח​.

במסגרת ההסכם, הציבור החרדי יוכל לרכוש שירותי תקשורת על גבי תשתית הסיבים של Unlimited IBC וזאת באמצעות ספקיות שירותי הגישה. השירות המאושר על-ידי הוועדה הינו שילוב של סינון תכנים בתוספת סיב ייעודי.

בכך תהפוך תשתית הסיבים של IBC Unlimited לתשתית התקשורת היחידה המאפשרת ללקוחות המגזר החרדי לרכוש שירותי תקשורת בפיקוח ועדת הרבנים.

מנכ”ל IBC Unlimited, יוסי חבר: “IBC גאה להיות החברה היחידה שמספקת למגזר החרדי את האפשרות לקבל שירותי תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים בפיקוח ועדת הרבנים. כחברת תשתיות התקשורת הסיטונאית הגדולה והמובילה בישראל אנחנו רואים חשיבות גדולה בהתאמת התשתיות שלנו לכלל המגזרים בישראל ובאופן שמתחשב באורחות חייהם. אני מודה לרבנים חברי הוועדה על שיתוף הפעולה שהביא להסכם החשוב הזה.”

את השירות הייחודי בפיקוח ועדת הרבנים ניתן יהיה לרכוש מאת ספקי שירותי הגישה.

חברת הסיבים האופטיים והאינטרנט המהיר IBC Unlimited היא חברת תשתיות התקשורת הסיטונאית הגדולה והמובילה בישראל. תשתית הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה מאפשרת כיום גלישה במהירות של עד 5GB בטכנולוגיה המתקדמת בעולם – XGS-PON בכל כתובת אותה מחברת החברה.

רשת הסיבים האופטיים של החברה מגיעה כיום למעלה מכ-1,650,000משקי בית מחוברים ב-172 יישובים ברחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות