ינון מגל: איפה היה כל המדע שלכם, חיל האוויר שלכם, ב־7 באוקטובר?

ינון מגל על ההצלחה הישראלית לבלום את המתקפה האיראנית: "קודם כול צריך להגיד תודה לבורא עולם" לעג לכספית: "מבין שזה ימים לא קלים, ישראל מביסה את אויביה, אני מתחשב בך, לא רוצה לחגוג"
חרדים 10
ז' ניסן התשפ"ד / 15.04.2024 11:02

צמד המגישים ינון מגל ובן כספית התייחסו בשידור הבוקר (שני) ברדיו 103FM למתקפה האיראנית שנבלמה על ידי ישראל.

“אני מבין שזה ימים לא קלים, ישראל מביסה את אויביה, מצליחה לעשות הופעות מרשימות, זה ימים לא קלים לרל”ביסטים”, פתח מגל את דבריו והוסיף עקיצה: “לא קל לכם שישראל מצליחה תחת הנהגתו של… אני מבין שזה לא קל, אני מתחשב בך, לא רוצה לחגוג”.

בן הגיב בשאט נפש: “באמת היה לילה היסטורי, שמצד אחד הוא היה לילה של עלטה וחרדה, ומשהתברר שהצלחנו לבלום את התקיפה בצורה מזהירה, זה בזכות ביבי”.

מגל תהה: “איפה היה כל המדע שלכם ב־7 באוקטובר? איפה רפאל והתעשייה האווירית? איפה חיל האוויר שלכם היה ב־7 באוקטובר? איפה הטייסים? קודם כול צריך להגיד תודה לבורא עולם. חמאס עשה מאיתנו פורפרה. הם רוצים גמישות במשא ומתן. מה זה השטויות האלה? הם לא זזו מילימטר, והעיקר מאשימים את נתניהו. מבלבלים למשפחות את המוח”.

בתגובה הבהיר כספית: “מה שקורה אצלכם מאז אותו לילה של התקיפה זה סוג של קריסה פנימית”, הודה. “יש רשימה של דברים שנתניהו אמר שיש להם תאריך, אתה יכול לעשות לי סדר? מה שקרס ב־7 באוקטובר בין היתר הוא כל הפיקוד והשליטה. כל אקט מלחמתי של ישראל צריך לקבל אישור של ארה”ב. לכן כולם מתנגדים לזה כל השנים”.

ינון השיב: “אתם לא מבינים את המזרח התיכון בכלל, אין לכם מושג. אתם מרפים את ידיה של ישראל. ההיסטוריה תשפוט אתכם. אין מציאות אחרת, זה האדם שמנהל עכשיו את המלחמה של עם ישראל בעמלק. זו האמת. אתם תוך כדי המלחמה בעמלק פוגעים באדם שמנהל אותה. אתם פרקליטיו של השטן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות