הפרשן הצבאי: מי שאומר לא להגיב מזמין המתקפה האיראנית הבאה

הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט מ'וואלה' הסביר כי על ישראל להגיב למתקפה האיראנית: "איראן שחצתה אמש קו שחור. משטר האייתולות חייב להבין שלכל פעולה ישירה על ישראל יש מחיר".
חרדים 10
ו' ניסן התשפ"ד / 14.04.2024 18:19

הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט מתח היום (ראשון) ביקורת על  מי שקורא שלא להגיב למתקפת הטילים והכטמ”בים האיראנית הלילה לעבר ישראל.

“כל מי שאומר שלא צריך להגיב בצורה נחרצת לאיראן שחצתה אמש קו שחור שיסביר לילדי ארץ ישראל שרצו אתמול למקלטים וחשו באיום קיומי מהו”, כתב בוחבוט.

הוא הוסיף ומתח ביקורת: “כל מי שאומר לא להגיב מזמין את המתקפה האיראנית הבאה. משטר האייתולות חייב להבין שלכל פעולה ישירה על ישראל יש מחיר”.

בוחבוט כתב באתר ‘וואלה’ כי “נדמה לפי תגובת דובר צה”ל ושר הביטחון יואב גלנט, כי ישראל לא תמהר להגיב ותשקול היטב את מידת התגובה בעיתוי שתבחר לנכון. ברקע לשיקול זה עומדת הידיעה הברורה לכול, שאיראן רצתה לפגוע בבסיסי חיל האוויר ובעליונותו של צה”ל במזרח התיכון”.

לדבריו, “אם לשפוט את המתקפה בקנה המידה ההיסטורי, ואת עניין ההרתעה המתבקשת כתוצאה מהתעוזה האיראנית חרף איומים ואזהרות של ראשי מדינות בעולם, ישראל מחויבת להגיב בכל צורה ולו בלבד לא להצטייר כמי שעמדה מנגד ורק התגוננה כשוער בשער”.

הוא ציין, כי “גורמים במערכת הביטחון העריכו הבוקר כי קבינט המלחמה וראשי מערכת הביטחון ימליצו על תיאום הדוק עם האמריקנים כתנאי לתקיפה. כמו כן יחליטו על תגובה שלא תדרדר את האזור לעימות מתמשך עם האיראנים ושליחיהם במזרח התיכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות