בן גביר: שבעל הבית ישתגע • סמוטריץ’: לא בסיסמאות, במעשים

השר בצלאל סמוטריץ' על המתקפה האיראנית: "אם התגובה שלנו תהדהד בכל המזרח התיכון דורות קדימה - ננצח. אם נבליג חלילה נכניס את עצמנו ואת ילדינו לסכנה קיומית מיידית" • בן גביר: "אסור שהתגובה של ישראל תהיה דרדלה, כמו הפצצות הדיונות שראינו בשנים הקודמות בעזה"
אריה ריבקינד
ו' ניסן התשפ"ד / 14.04.2024 16:23

יו”ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ קורא אחר הצהריים (ראשון) להגיב למתקפה האיראנית נגד ישראל.

“אזרחי ישראל, אנחנו אחרי לילה משמעותי וההתנהלות שלנו בעקבותיו תעצב את המזרח התיכון ואת ביטחונה של מדינת ישראל. תודה לריבונו של עולם על לילה של ניסים ועל שנותן לנו כוח לעשות חיל”, אמר סמוטריץ’.

הוא הוסיף: “תודה גדולה לצה”ל ולמערך ההגנה האווירי על העבודה המדהימה למען מדינת ישראל, שלומה ובטחונה. תודה גם לידידנו בעולם. אפשר וצריך לנהל מחלוקות אבל ברגע האמת, כשאנחנו במלחמה של הטוב מול הרע אנחנו יודעים לשלב ידיים”.

“ועכשיו, עיני כל המזרח התיכון והעולם כולו נשואות למדינת ישראל. אם התגובה שלנו תהדהד בכל המזרח התיכון דורות קדימה – ננצח. אם נבליג חלילה נכניס את עצמנו ואת ילדינו לסכנה קיומית מיידית”, הזהיר.

הוא הדגיש:  “גורלנו בידינו. זו העת למנהיגות שמסוגלת להשיב את ההרתעה ושיש לה את האומץ להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל, לא בסיסמאות, במעשים”.

גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קרא לתגובה חריפה נגד איראן. “אסור שהתגובה של ישראל תהיה דרדלה, בסגנון הפצצות הדיונות שראינו בשנים הקודמות בעזה. תפיסות ההכלה והמידתיות הן תפיסות שעברו מהעולם בשבעה באוקטובר. כדי לייצר הרתעה במזרח התיכון – בעל הבית חייב להשתגע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות