תושב רמת מגרון: “הכתובת היתה על הקיר”

אלישע ירד שחזר לפני חודש לרמת מגרון אחרי הרחקה מנהלית של חצי שנה, מספר על עשרות ומאות תקיפות של ערבים ש'הוכלו' ואיפשרו את הרצח המזעזע של בנימין אחימאיר בערב שבת
אלישע ירד
ה' ניסן התשפ"ד / 13.04.2024 20:35

אחרי 24 שעות של חיפושים, סמוך לשעה 13:00 בצהרים אותרה גופתו של בנימין אחימאיר הי”ד – רועה הצאן ממלאכי השלום שנרצח בידי מחבלים מתועבים שחדרו לחווה.

גופתו של בנימין אותרה עם סימני אלימות קשים מאוד, שהעידו בין היתר על מאבק ממושך שניהל עם המרצחים.

על פי הממצאים בשטח, מחבלים ארבו לבנימין בשטח החווה עצמה – כ 100 מטרים מהדיר והתנפלו עליו בסכינים וסלעים כשיצא עם העדר למרעה.

אחרי קרב גבורה ממושך הצליחו לצערנו המרצחים להכניע אותו ונמלטו מהמקום.

הרצח המזעזע הזה הוא לא גזרת גורל אלא תוצאה של הפקרה מתמשכת!

רק לפני שבועיים ערבים מכפר המרצחים אל מועייר תקפו שניים מרועי החווה וכח צבאי שעבר במקרה במקום ירה באוויר, אולם עד כה לא נעצר אפילו מחבל אחד.

גם לעשרות, אם לא מאות, התקפות אלימות אחרות שהתרחשו בשנה האחרונה כנגד רועי הצאן ביו”ש התייחסו במערכת הביטחון בשווין נפש במקרה הטוב, ואפילו מיהרו לעצור את הצד היהודי במקרה הרע.

מי שגרר למעצר וחקירות את יחיאל אינדור כשהוא בין חיים למוות לאחר שהציל מלינץ’ של מאות ערבים רועה צאן בבנימין.

מי ששיחרר אך לפני חודש בתוך שעות ספורות פורעים ערבים שניסו לבצע לינץ’ ברועה הצאן של גבעת רמת מגרון שרעה סמוך לכביש 60.

מי שהתעלם מעשרות התקפות ערביות כנגד רועי הצאן של גבעת שדה יונתן שכללו בקבוקי תבערה, לינצ’ים המוניים ומטעני חבלה, סירב לבצע מעצרים וסגר תלונות שהוגשו בזאת אחר זאת.

מי שרק בסוף השבוע האחרון במקום לעצור פורעים ערבים מהכפר בורקא שתקפו רועה צאן בגבעת צור הראל – מיהר לכתר את הגבעה הסמוכה ולדלוק אחרי תושבים שבאו לסייע.

מי שהרחיק באופן סיטונאי בצווים מנהליים בעלי חוות וגבעות שכל חטאם היה שהעזו להגן על עדרם מפני התקפות ערביות והעלו את חמתם של האמריקאים.

מי שהחרים בעיצומה של המלחמה את הנשקים הבודדים שהוחזקו כחוק ושימשו להגנת התושבים בשורת גבעות וחוות.

מי שבמשך שנים הפך את הקורבן לתוקף, את אחיו לאויב ואת הנאצים בכפרים לידידי המערכת לא יכול להגיד הערב ידינו לא שפכו את הדם הזה‼️

הפקרתם, עצרתם, הפנתם עורף, ואותתם לאויב – השטח פנוי: רועי הצאן שעומדים בחזית מבחינתנו הם האויב. תעשו להם מה שתרצו, אנחנו נתעלם תמיד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות