אותרה גופת בן 21 ממזרח ירושלים שנכנס לכינרת על גבי מזרון ים

הצעיר נכנס הבוקר על גביי מזרון ים ועקבותיו נעלמו: לאחר מספר שעות של חיפושים, הצליחו הצוללנים לאתר את גופתו • מפקד תחנת טבריה: "מבקש מכל הורה ששולח את הילד שלו לכנרת כדי לשמוח ולהנות שישמרו ויחדדו על הכללים"
חיים טוויל
ד' ניסן התשפ"ד / 12.04.2024 12:24

בתום פעולות מאומצות:  צעיר בן 21 ממזרח ירושלים שנכנס הבוקר (שישי) על גבי מזרון ים לכינרת ועקבותיו נעלמו – אותר ללא רוח חיים.

בחיפושים, שנמשכו מספר שעות, השתתפו כוחות משיטור ימי, מסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל וצוללנים של יחידת החילוץ של המחוז הצפוני – ואחר הצהרים הצליחו הצוללנים לאתר את גופתו של הנעדר, כשהוא ללא רוח חיים.

מפקד תחנת טבריה, סנ”צ יגאל בן לולו, סיפר מוקדם יותר – עם פתיחת עונת הרחצה ורגע לפני חופשת הפסח – על ההיערכות המשטרתית לקראת הגעת עשרות אלפי מבקרים ומתרחצים לכנרת וסביבתה, כשברקע נמשכת מלחמת ׳חרבות ברזל׳.

בראיון לדובר המשטרה נצ”מ אלי לוי בתכנית ׳חדשות המשטרה׳, פנה בן לולו להורים של בני נוער הצפויים להגיע לכנרת – וקרא לשמור על כללי הבטיחות.

“אני מבקש מכל הורה ששולח את הילד שלו לכנרת כדי לשמוח ולהנות שישמרו ויחדדו על הכללים כמו שימוש בחגורת הצלה, לא להתרחק מהחוף ולא לשתות יותר מידי אלכוהול. באתם להנות, תחזרו בריאים ושלמים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות