תיק החקירה נגד ח”כ צביקה פוגל נסגר • בן גביר: ניסיון להחזיק בגרונו

פרקליטות מחוז מרכז שיגרה מכתב לח"כ מעוצמה יהודית בו הודיעה כי תיק החקירה במסגרתו נבדקו חשדות להסתה לטרור - נסגר • פוגל: "אמשיך לומר את האמת שלי ולדאוג לביטחונה של מדינת ישראל ותושביה, גם אם לעיתים זה לא ינעם לאוזנם של תבוסתנים"
אריה ריבקינד
ג' ניסן התשפ"ד / 11.04.2024 15:32

תיק החקירה נגד חבר הכנסת צביקה פוגל מעוצמה יהודית נסגר אחרי 14 חודשים.

היום מסרה פרקליטות מחוז מרכז מכתב לח”כ, בו הודיעה כי תיק החקירה במסגרתו  נבדקו חשדות להסתה לטרור – נסגר.

התיק נפתח לאחר בקשת מספר חברי כנסת, ובאישור היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה – לחקור את הח”כ בחשד להסתה, בעקבות דבריו בראיון רדיו על כפר חווארה, לאחר הפיגוע בו נרצחו האחים  הלל ויגל יניב הי”ד.

פוגל – יו”ר הועדה לביטחון לאומי של הכנסת – נחקר לפני כשנה ביחידת להב 433 של המשטרה, בעקבות התבטאות שלו בריאיון ברדיו גלי ישראל אחרי הפיגוע והמהומות בכפר – כשאמר: “אתמול יצא מחבל מחווארה – וחווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה”.

בריאיון לגל”צ אמר פוגל: “הושגה הרתעה שלא הייתה מאז חומת מגן. אני רואה את התוצאה בעין יפה מאוד”.

פוגל מסר לאחר סגירת התיק: “6 שעות ורבע של חקירה פרונטלית מיותרת ועוד 14 חודשי בדיקה חסרות בסיס העלו חרס. אמשיך לומר את האמת שלי ולדאוג לביטחונה של מדינת ישראל ותושביה, גם אם לעיתים זה לא ינעם לאוזנם של תבוסתנים”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב על סגירת התיק: “החקירה נגד יו”ר הוועדה לביטחון לאומי ח”כ צביקה פוגל, הייתה חקירה פוליטית לכל דבר וניסיון להחזיק בגרונו ולהלך עליו אימים, בדומה לחקירה נגדי בגין שליפת נשק כנגד מחבלים – תיק שכמובן נסגר, אבל רק כעבור שנתיים”.

“הפרקליטות והיועמ”שית נוקטים באמצעי סחיטה נגד נבחרי ציבור מהימין על רקע עמדות פוליטית. אנחנו לא נירתע ונמשיך להוביל מדיניות אחרת בה בחרו ותומכים רוב אזרחי ישראל, גם כשהיא לא נוחה ליועמ”שית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות