חרפה: אחרי המהומה בהדסה מחבל הנוח’בה אושפז באסותא באשדוד

מחבל חמאס שאשפוזו ב'הדסה' עורר סערה הועבר היום בפעם לאשפוז בביה"ח אסותא באשדוד • אסותא: "בית החולים לא מעודכן בנסיבות מעצרו של אסיר זה או אחר, ואיננו צד היכן יטופל. נכון לפנות למשרד הבריאות"
חרדים 10
ג' ניסן התשפ"ד / 11.04.2024 15:12

מחבל הנוח’בה של חמאס, שאשפוזו ב’הדסה הר הצופים’ בירושלים עורר אתמול סערה, הועבר היום (חמישי) לבית החולים הציבורי אסותא באשדוד.

אתמול, בעקבות הסערה שהתעוררה סביב אשפוזו, העביר משרד הבריאות את העציר הביטחוני למתקן רפואי בשדה תימן.

בית החולים אסותא מסר בתגובה: “הוא נמצא באחריות משרד הבריאות, הצבא ויתר גורמי הבטחון. בית החולים לא מעודכן בנסיבות מעצרו של אסיר זה או אחר, ואיננו צד היכן יטופל. ככל שיש שאלות בנושא – נכון לפנות למשרד הבריאות”.

כפי שדווח בחרדים 10, אתמול הגיע אל המרכז הרפואי ‘הדסה’ הרצל חג’אג’ – אביה השכול של שיר הי”ד שנרצחה בפיגוע הדריסה בשכונת ארמון הנציב –  והתעמת עם אנשי צוות ומאבטחים, תוך שהוא דורש: “תוציאו את המחבל מפה”.

בציוץ בטוויטר הוא שיתף תיעוד מהעימות וכתב: “בושה של בית חולים, בהדסה הר הצופים מטפלים במחבלים שרצחו, אנסו, שחטו וביזו את בנותינו ויקירינו ואת כל עם ישראל, הגיע הזמן ששר הבריאות אוריאל בוסו, מי שאחראי על בתי החולים, יעביר הוראה שלא מטפלים במחבלים בבתי החולים”.

בעימות שתועד בבית החולים, קרא חג’אג’: “פה מאושפז המחבל בן כלב? תוציאו את המחבל מפה, לא אותנו. אתם מטפלים בהם? אתם לא מתביישים? אתם לא בית חולים, אתם בית *****, בית מחבלים. אתם מכניסים מחבלים? תזרקו אותם לזבל, שימותו, תתביישו. הם רצחו לנו את הילדים, הבת שלי נרצחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות