בריטי צייץ בעד חמאס וקיבל מאסר על תנאי, בגרמניה פוטרה מגישה

צעיר בן 23 מהעיר לידס צייץ בחודשים אוקטובר ונובמבר סרטונים ותמונות של אנשי חמאס • מגישה ברשת טלוויזיה בגרמניה שקראה לחרם צרכני על מוצרים ישראליים פוטרה • אנטישמי בארה"ב שאיים כי ירצח סטודנטים יהודים באוניברסיטת קורנל - הודה והורשע
חרדים 10
ג' ניסן התשפ"ד / 11.04.2024 13:53

צעיר בן 23 מבריטניה שפרסם ציוצים בעד חמאס בחשבון הטוויטר שלו, נענש במאסר על תנאי.

לפי דיווח הבוקר (חמישי) בכלי תקשורת בבריטניה, עוזיין איבן יוסף מהעיר לידס, הודה כי פרסם בחודשים אוקטובר ונובמבר תצלומים של מחבלי חמאס ואף שיתף סרטונים שהפיצו.

השבוע נגזרו עליו ארבעה חודשי מאסר על תנאי ו-100 שעות עבודות שירות. איבן יוסף נעצר בחודש נובמבר, ולפני כחודש וחצי הואשם בכך שפרסם תמונות המעוררות חשד סביר כי הוא תומך בארגון הטרור.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, גם בארה”ב הועמד לדין אנטישמי: פטריק דיי, צעיר אמריקני בן 21, איים כי ירצח ויפגע בסטודנטים יהודים באוניברסיטת קורנל בה למד. הוא הודה הלילה בכך שאיים ברצח, ועונשו ייקבע בחודש אוגוסט.

העונש המירבי שהוא עשוי לקבל – חמש שנות מאסר וקנס בסך רבע מיליון דולרים.

מגישה ברשת טלוויזיה בגרמניה שקראה לחרם צרכני על מוצרים ישראליים פוטרה השבוע מעבודתה. ערוץ SWR של רשת ARD הגרמנית הודיע על פיטוריה של המגישה, הלן פארס, שהגישה תוכנית אירוח בערוץ, בגין “הבעה חוזרת של דעות פוליטיות קיצוניות בחשבונותיה הפרטיים ברשתות החברתיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות