הרמז העבה של סמוטריץ’: חלק מזה מתחיל היום, לא אוכל להרחיב

חבר הקבינט התייחס להמשך הלחימה ברצועת עזה וסיפק רמז לבאות: "עוד תשמעו על זה, לא אוכל להרחיב, בואו ניתן לדברים להתבצע" • "פירקנו לחמאס את הצורה, נצטרך להעמיק את הפעולות ברפיח ודיר אל בלאח, נוסייראת - חלק מזה מתחיל היום. נמשיך לפרז את רצועת עזה"
חרדים 10
ג' ניסן התשפ"ד / 11.04.2024 10:31

שר האוצר וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, בצלאל סמוטריץ’, התייחס הבוקר (חמישי), בריאיון לרינה מצליח ועקיבא נוביק ברשת ב, לפעילות צה”ל ברצועת עזה – וסיפק רמז בנוגע לבאות.

ללקוחות חדשים: הלוואת חג מיוחדת – 30,000 שקלים ללא ריבית

“פירקנו לחמאס את הצורה, נצטרך להמשיך להילחם בטרור ולהעמיק את הפעולות ברפיח ודיר אל בלאח, נוסייראת – חלק מזה מתחיל היום”, אמר סמוטריץ’.

כשנשאל מה מתחיל היום –  השיב: “עוד תשמעו על זה, לא אוכל להרחיב, מניח שהדברים יתפרסמו, בואו ניתן לדברים להתבצע ואחר כך להתפרסם. צה”ל פועל וממשיך לפעול, נפרק את המסגרות המסודרות של חמאס ונמשיך לפרז את רצועת עזה”.

שר האוצר התייחס להחלטות הדרג המדיני וטען: “נכון היה להיכנס כבר לרפיח, חייבים להגביר את הלחץ הצבאי. יש אתגר ענק בסוגיית הטיפול ההומניטרי, זה מנוהל בצורה רעה מאוד”.

עם זאת הבהיר: “אני מבין מאוד את הצבא, שר הביטחון וראש הממשלה שקיבלו החלטות אחרות”.

ביחס להדלפות מהקבינט המדיני ביטחוני אמר השר: “אני מסרב להתייחס להדלפות – בטח כשמדובר בהדלפות חלקיות, שקריות, מגמתיות. יוצאים אנשים קטנים שמדליפים סטנוגרמות חלקיות שנועדו לתת דקירה קטנה לקולגה שהם לא אוהבים”.

בתוך כך, כלי תקשורת ברצועת עזה, דיווחו היום על חמישה הרוגים וכמה פצועים בתקיפות צה”ל בדירת מגורים במגדל “א-סאלחי 2” ובבית ספר בצפון מחנה הפליטים נוסייראת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות