הכתב ניר דבורי התפוצץ: עצבני אש, אי אפשר יותר עם המשחק הזה

הכתב הצבאי של חדשות 12 מתח ביקורת חריפה על ניהול הלחימה וקרא להגביר את הלחץ בעזה: "חמאס עוד מרשה לעצמו, החצוף הזה, להסתובב ולסובב אותנו. תעשו פעולות, תיכנסו לרפיח, למחנות המרכז, תפציצו מהאוויר, תבואו מהים, אני צריך ללמד אתכם מה לעשות? רק תעשו כבר"
חרדים 10
ג' ניסן התשפ"ד / 11.04.2024 00:24

ניר דבורי, הכתב הצבאי של חדשות 12, נשא הערב (רביעי), במהלך השידור,  במונולוג חריף נגד הדרג המדיני.

“תעשו, תפסיקו לדבר”, פתח דבורי. “אני עצבני אש, אי אפשר עם כל הקשקשת הזאת. יש עכשיו משא ומתן, חמאס עוד מרשה לעצמו, החצוף הזה, להסתובב ולסובב אותנו”.

דבורי פנה לקבינט: “תפעילו לחץ, תעשו פעולות, תיכנסו לרפיח, למחנות המרכז, תפציצו מהאוויר, תבואו מהים, אני צריך ללמד אתכם מה לעשות? רק תעשו כבר קיבינימט”.

הוא המשיך בביקורת: “אי אפשר לבוא ולספר לנו במסיבות עיתונאים את כל הסיפורים האלה ואחר כך בסוף, בפועל – לא קורה שום דבר. איך אתה רוצה ככה להביא חטופים?

“אז או שאתם עושים או שאתם מדברים. אי אפשר יותר עם המשחק הזה. מדינת ישראל לא יכולה לעצור את המערכה – כי החטופים לא בבית ולא פירקנו עד הסוף את חמאס”.

על הלחץ מארצות הברית אמר: “לא משנה מה כולם אומרים, אנחנו את הדבר הזה צריכים לקדם ולהתעקש עליו. להתעקש בדיבורים זה נהדר, אבל אנחנו עברנו את השלב הזה בחיים, תראו לנו בשטח בפועל מה אתם עושים”.

הוא הדגיש: “אני לא חושב שעושים, לא עושים מספיק. הדרג המדיני צריך לקבל החלטה”.

הוא  קרא לדרג המדיני לתת ‘אור ירוק’ לצה”ל לפעול. “הוא לא נותן לו את האור הירוק לפעול, זה איום ונורא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות