מרן הגר”ד לנדו: “לא לקיים טיולים ב’בין הזמנים’, חלילה חלילה”

מרן ראש הישיבה על רקע גזירת הגיוס והמלחמה:  "במיוחד בעת הזאת שיש מקטרגים, צריכים להיזהר בימי בין הזמנים שלא יהיה חילול השם חלילה • צריכים כולם לדעת שאנחנו מאמינים ויודעים שזכות התורה היא זו שמגינה על יושבי הארץ, ולא שום דבר אחר. בזכות לימודנו העולם קיים" 
יוני גרין
ג' ניסן התשפ"ד / 10.04.2024 21:02

בלעדי בחרדים 10: מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו נשא דברים בישיבת ‘תפארת ציון’ בבני ברק במעמד סיום שערכו בחורי הישיבה בסוף ‘זמן חורף’.

במשאו נשא ראש הישיבה דברים נוקבים, על רקע גזירת הגיוס ומלחמת ‘חרבות ברזל’:  “צריך לדעת שגם בבין הזמנים צריך ללמוד. אמנם יש צורך במנוחה, וגם צריך לעזור בבית לקראת פסח שזה בוודאי מצווה, אבל ברור שצריך להמשיך וללמוד בזמן הפנוי שלא יהיה רפיון מלימוד התורה.

“במיוחד בעת הזאת שיש מקטרגים נגד אלו שיושבים כל הזמן ולומדים, צריכים כולם לדעת שאנחנו מאמינים ויודעים שזכות התורה היא זו שמגינה על יושבי הארץ, ולא שום דבר אחר. ללמוד תורה – שזה מה שאנחנו עושים – זה הדבר החשוב היחידי בעולם, ובזכות לימודנו העולם קיים, לדעת את זה היטב”.

ראש הישיבה הדגיש: “צריכים להיזהר בימי בין הזמנים שלא יהיה חילול השם חלילה, וחלילה לא לקיים טיולים וכיוצא בזה, חלילה חלילה.

“הקב”ה יעזור שנזכה בקרוב לאכול מן הזבחים ומן הפסחים, אשר יגיע דמם על קיר מזבחך לרצון ומלאה הארץ דעה את השם כמים לים מכסים”.

ללקוחות חדשים: הלוואת חג מיוחדת – 30,000 שקלים ללא ריבית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות