מכונת רעל: זו “ההשוואה המטורפת” שעשה המגיש ערד ניר בשידור חי

ערד ניר, מגיש בחדשות 12, השווה בשידור חי בין השרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר ליחיא סינוואר • גולש: "מצד אחד נציגים של עשרות אלפי לוחמים מצד שני ארגון נאצי ששחט תינוקות ומבחינת ערד ניר מדובר ב'קיצוניים משני הצדדים' חרפה"
אבי כץ
ב' ניסן התשפ"ד / 10.04.2024 20:09

ערד ניר, עורך חדשות החוץ של חדשות 12, עורר היום (רביעי) סערה לאחר שהשווה בין מחבלי חמאס לשרים בצלאל סמוטריץ’ ואיתמר בן גביר.

ללקוחות חדשים: הלוואת חג מיוחדת – 30,000 שקלים ללא ריבית

ניר אמר בשידור חי: “עושה רושם שהקיצונים בשני הצדדים שמנהלים את המשא ומתן בסך הכל מראים סוג של אחדות דעים. הקיצונים בחמאס כנראה לא רוצים עסקה והקיצוניים בממשלת ישראל גם הם אומרים שבתנאים הנוכחים לא רוצים עסקה”.

העיתונאי יהודה שלזינגר מ’ישראל היום’, שהשתתף בפאנל, הגיב: “הלכת רחוק מאוד. יש לי תחושה שסינוואר רוצה למרר את חייהם של החטופים וסמוטריץ’ ובן גביר היו רוצים לשחרר אותם”.

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה: “מי צריך אויבים כשיש את ערד ניר אויב מבית. רק טעות אחת, ערד ניר הוא לא כתב בכיר. הוא מפלג בכיר, פוגע בחוסנה של המדינה בכיר, בכיר מאוד”.

מנכ”ל ‘הציונות הדתית’ יהודה ולד הגיב: “ההשוואה המטורפת הזו של ערד ניר בין סינוואר וסמוטריץ’ היא חלק ממכונת הרעל שקוראת לציונות הדתית ‘הטבעת העכורה של המרק’, זו שמייצרת דה לגיטימציה וסותמת את הפה לכל מי שמעז לומר שהדרך להחזיר את כל אחינו ואחיותינו החטופים זה לא בכניעה לחמאס וסיכון עם ישראל אלא מתוך עוצמה וחוזק. בושה”.

אביחי חדד הגיב: “מצד אחד נציגים של עשרות אלפי לוחמים מצד שני ארגון נאצי ששחט תינוקות ואנס נשים ומבחינת ערד ניר מדובר ב’קיצוניים משני הצדדים’ חרפה”.

איוב קרא כתב: “פשוט בלתי נתפס! ערד ניר איבד כל חוש מוסרי ומקצועי עם ההשוואה המזעזעת שלו בין רוצחי חמאס לשרי ישראל. זו לא סתם החלקה, זו חציית קווים אדומים שאסור היה לעבור. לטעון שיש לפוליטיקאים הישראלים ‘אינטרסים משותפים’ עם טרוריסט שפל, זה סילוף של המציאות ברמות אחרות. הטירוף האידיאולוגי שמוביל את השידור שלהם הוא בושה וכלימה לעולם התקשורת כולו, חדשות 12 חייבים לעשות בדק בית רציני ולהפסיק עם ההטיה הבוטה והקיצונית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות