שלושה מבניו של איסמאעיל הנייה חוסלו בתקיפת רכב בעיר עזה

השלושה חוסלו מהאוויר עם שלושה מנכדיו כששהו ברכב במחנה הפליטים שאטי שבמערב העיר עזה • הנייה הגיב בראיון לרשת אל-ג'זירה: "מודה לאללה על הכבוד שילדיי ונכדיי הם שהידים. כל העזתים שילמו מחיר, גם אני" • ילדיו של מנהיג חמאס עסקו בטרור ובהעברת כספים לרצועת עזה
חיים טוויל
ב' ניסן התשפ"ד / 10.04.2024 18:22

שלושה מילדיו ושלושה מנכדיו של איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, חוסלו היום (רביעי) בתקיפת רכב במחנה הפליטים שאטי שבמערב העיר עזה.

ללקוחות חדשים: הלוואת חג מיוחדת – 30,000 שקלים ללא ריבית

על פי הדיווח, גם שלושה מנכדיו חוסלו בתקיפה.

ילדיו של מנהיג חמאס עסקו בטרור ובהעברת כספים לרצועת עזה.

להנייה 13 ילדים, רובם מעורבים בניהול החמאס  והם מתגוררים באיזור מחנה הפליטים א-שאטי שממערב לעיר עזה.

גורם במשפחת הנייה אמר לכלי תקשורת ערביים כי הילדים שנהרגו הם חאזם, אמיר ומוחמד שהיו יחד ברכב עם ילדיהם.

זמן קצר לאחר הדיווחים על החיסול, הנייה אישר בראיון לאל-ג’זירה כי שלושה מילדיו ושלושה מנכדיו חוסלו: “מודה לאללה על הכבוד שילדיי ונכדיי הם שהידים. כל העזתים שילמו מחיר, גם אני”.

לדבריו, “בניי נהרגו בדרך לשחרור ירושלים ומסגד אל-אקצא, הם נשארו עם בני עמנו ברצועת עזה ולא עזבו את הרצועה”.

הוא הצהיר: “הרג בניי לא ישפיע על דרישות חמאס להפסקת אש. לא ניכנע לסחטנות של ישראל. עמים שנכנעים לא יינצלו. מי שמאמין שפגיעה בבניי תדחוף את חמאס לשנות את עמדתו – הוזה. ישראל מאמינה שבאמצעות פגיעה במשפחות המנהיגים היא תדחוף אותם לוותר על הדרישות של עמנו – הדם הזה רק יגביר את הנחישות שלנו. איומי ישראל לפלוש לרפיח לא מפחידים את עמנו או את ההתנגדות שלנו”.

בתחילת החודש נעצרה ביישוב תל שבע אחותו של הנייה – צבאח עבד אל סאלם הנייה, בחשד לקיום קשר עם מחבלי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשי טרור בישראל.

כוחות משטרה, יס”מ ומג”ב, יחד עם המערך האווירי של המשטרה, פשטו על מתחם ביתה, במבצע שזכה לשם “זריחה מוקדמת”. במהלך הפשיטה על ביתה, איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות