“מחבל, תוציאו אותו”: האב השכול מחה ב’הדסה’ על אשפוז הנוח’בה

האב השכול הרצל חג'אג' הגיע לבית החולים הדסה הר הצופים למחות נגד הטיפול שניתן באחת המחלקות למחבל מכוח הנוח'בה של חמאס • "המחבל הזה אנס, רצח את הילדים שלנו, תתביישו. הגיע הזמן ששר הבריאות יעביר הוראה שלא מטפלים במחבלים"
חרדים 10
ב' ניסן התשפ"ד / 10.04.2024 14:50

הרצל חג’אג’,  אביה של סגן שיר הי”ד שנרצחה בפיגוע בטיילת בארמון הנציב, הצטרף היום (רביעי) למחאה בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים – נגד אשפוזו של אחד ממחבלי הנוח’בה של חמאס.

חג’אג’ נחסם על ידי לוחמי מג”ב שהיו במקום, אך פעילים שהיו איתו העידו כי למרות שמנעו ממנו להתקרב למחלקה – התייחסו לאב השכול בכבוד.

“אני בדרך לבית החולים הדסה הר הצופים שעושה מעשה נבלה ושכח את הטבח הנורא ומה עוללו לבנותינו ולעם ישראל המחבלים הבזויים הללו, אנחנו לא שוכחים ולא נשתוק. מצידי שהמחבל ימות בכלא אסור לטפל בו בבית חולים”, הודיע חג’אג’ לעוקביו.

בציוץ שפרסם בטוויטר, הוא שיתף תיעוד מהעימות וכתב: “בושה של בית חולים בהדסה הר הצופים מטפלים במחבלים שרצחו אנסו שחטו וביזו את בנותינו ויקירנו ואת כל עם ישראל”, אמר הרצל. “הגיע הזמן ששר הבריאות אוריאל בוסו מי שאחראי על בתי החולים יעביר הוראה שלא מטפלים במחבלים בבתי החולים”.

בעימות שתועד  קרא חג’אג’: “פה מאושפז המחבל בן כלב? תוציאו את המחבל מפה, לא אותנו. אתם מטפלים בהם? אתם לא מתביישים? אתם לא בית חולים, אתם בית ****, בית מחבלים. אתם מכניסים מחבלים? תזרקו אותם לזבל, שימותו, תתביישו. הם רצחו לנו את הילדים, הבת שלי נרצחה”.

אנשי צוות, מאבטחים ואזרחים ניסו להרגיע, אך חג’אג’ המשיך לצעוק: “נבלה, תומך מחבלים. המחבל הזה אנס, רצח את הילדות שלנו”.

אנשים נוספים הצטרפו לקריאות של חג’אג’: “כולם מחבלים, אף אחד לא חף מפשע”.

גם אחת מנשות הצוות תמכה: “אנחנו שבויים כמוכם, הלב שלי איתך”.

חג’אג’ השיב: “תעשו שביתה”.

למאבטחים ולשוטרים שהיו במקום אמר: “תגידו שאתם לא שומרים עליו, שירצחו אותו בחדר”.

הוא המשיך לצעוק: “הם מחבלים, לשחוט אותם, תביאו אני אחנוק אותו עכשיו, אני אהרוג אותו”.

בהמשך הצהיר: “נארגן קבוצה גדולה יותר ונבוא. לא יעזור לכם, נכבה שתיים יהיה לכם, אחרי עזה גם במזרח ירושלים”.

לבסוף הוא לווה אל מחוץ לבית החולים על ידי שוטרים ומאבטחים.

שירן מירזאי, חברת מועצת מעלה אדומים מטעם ‘עוצמה יהודית’, היא שארגנה את המחאה. המוחים צפויים לשוב ולמקום ולקיים הפגנה בשעות הערב.

מבית החולים הדסה נמסר:  “המרכז הרפואי הדסה מבקש להבהיר לציבור כולו – כל עציר בטחוני המטופל בבתי החולים בישראל מובא באחריות ובהחלטת משרד הבריאות, גורמי הבטחון או הצבא. הדסה לא מעודכנת בפרטי מעצרו ונסיבותיו של עציר כזה או אחר ובוודאי שאינה מהווה צד כלל באשר להחלטה היכן יטופל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות