אלישע חיים בנימיני ז”ל מהיישוב רבבה נהרג בתאונה סמוך לצומת אריאל

ההרוג בתאונת הדרכים הקשה סמוך לצומת תפוח - אלישע חיים בנימיני ז"ל, בן 24 מהיישוב רבבה • "הבוקר התבשרנו על מותו של אלישע מאיר והלב נשבר.

יוני גרין
ב' ניסן התשפ"ד / 10.04.2024 14:00

בתאונת דרכים קשה שאירעה הבוקר (רביעי) בהתנגשות בין שני כלי רכב סמוך לצומת תפוח, נהרג אלישע חיים בנימיני ז”ל, בן 24 מהישוב רבבה שבשומרון.

הוא הותיר אחריו הורים וחמישה אחים.

בתאונה בה נהרג בנימיני נפצע באורח בינוני גם גבר כבן 52 שפונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

פראמדיקית מד”א מרים שרביט וחובש בכיר מיחידת האופנועים של מד”א מורן אבו שקארה שטיפלו בזירת האירוע סיפרו: “ראינו תאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב. צעיר כבן 24 היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו.

“פצוע נוסף  היה בסמוך לרכבים כשהוא בהכרה וסובל מחבלה בבטן. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשמצבו בינוני”.

מריה סלומון, חובשת באיחוד הצלה: “מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. נהג אחד מכלי הרכב חולץ מרכבו בידי צוותי הכיבוי במצב אנוש – למרבה הצער נמסר לנו כי נקבע מותו בדרכו לבית החולים עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לנפגע נוסף שמצבו מוגדר בינוני”.

רב רשף אופיר לוי, מפקד המשמרת בכב”ה יו”ש: “עם קבלת הדיווח הוזנקו למקום התאונה לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון. עם ההגעה למקום זיהינו תאונת חזית צד בין שני כלי רכב פרטיים. ברכב אחד הרוג הזקוק לחילוץ, וברכב השני פצוע קשה.

“מיד התחלנו בפעולות לחילוץ ההרוג באמצעות כלים הידראוליים יעודיים, תוך כדי ביצוע פעולות לכיבוי הרכב אשר החל לעלות באש מכיוון המנוע. לאחר מכן ביצענו פעולות סריקה משלימות בזירה לשלילת המצאות לכודים נוספים בכלי הרכב.”

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד: “בשורה קשה מאוד הבוקר בשומרון, אלישע היה בן למשפחה וותיקה ברבבה שבשומרון, למד בנערותו בישיבת חיצים באיתמר, היה חניך בבני עקיבא, חגג יום הולדת לפני פחות מחודש, היה אוהב הארץ והיה אהוב על כולם. לבנו עם המשפחה החברים והישוב רבבה, הישוב והמועצה האגף לשירותים חברתיים, העובדים הסוציאלים וכלל שירותי המועצה ילוו את המשפחה ויסייעו להם בכל מה שיידרש”.

ישיבת חיצים בה למד אלישע בנערותו מסרה: “בית ישיבת חיצים אבלים המומים וכואבים על מותו בטרם עת של בוגר מחזור כ”ב אלישע בנימיני ז”ל בתאונת דרכים בכביש 505 הבוקר. משתתפים בצער המשפחה וביניהם תלמיד כתה י”ב אלקנה בנימיני ובוגרי הישיבה אראל ואיתיאל. ‘ומחה ה’ אלוקים דמעה מעל כל פנים'”.

היישוב רבבה פרסם הודעת אבל בה נכתב: “הבוקר התבשרנו על מותו של אלישע מאיר והלב נשבר. יגאל ויעל והילדים הינם מוותיקי היישוב. צוות צח”י וקהילה מלווים את המשפחה מרגע היוודע האסון. החיוך של אלישע ונועם הליכותיו ימשיכו להיות חלק מנוף היישוב”.

מוקדם יותר נהרגו שני בני אדם נוספים בתאונה בכביש 1 לכיוון מזרח, בין מעלה אדומים לאלמוג, כשהרכב בו נסעו התנגש בקיר. גורמי רפואה קבעו במקום את מותם של שני נוסעי הרכב בזירה. בוחני תנועה של מחוז ש”י החלו בחקירת נסיבות התאונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות