נכנס לבית וירה: ארבעה הרוגים ושלושה פצועים באירוע ירי בנצרת

תושב איכסאל, רווק בשנות ה-30 לחייו, הגיע לביתה של אחותו בעיר נצרת ופתח בירי לעבר אימו, אחותו, שלושה אחים מצד גיסו, ודודו של הגיס - ולאחר מכן שם קץ לחייו • המשטרה פתחה בחקירה: הרקע לאירוע פלילי
חיים טוויל
ב' ניסן התשפ"ד / 09.04.2024 22:51

ארבעה בני אדם נהרגו וארבעה נוספים נפצעו הערב (שלישי) באירוע ירי בנצרת.

לפי עדי ראייה, אדם חמוש נכנס לבית ברחוב 1060 בעיר, ירה באנשים שהיו בתוך הבית – ולאחר מכן שם קץ לחייו.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי תושב איכסאל הגיע לבית משפחתו כשהוא חמוש וביצע את הירי לעבר בני משפחתו.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו  טיפול רפואי לפצועים, מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות, ופינו אותם לבית החולים האנגלי בנצרת ולבית החולים העמק בעפולה. פצוע אחד שנפצע באורח בינוני, פונה לבית החולים האיטלקי בעיר.

המשטרה פתחה בחקירה. הרקע לאירוע פלילי.

מוחמד עאטי ועלאא נאסר, חובשי איחוד הצלה: “מדובר בשמונה נפגעים שסובלים מחבלות ופציעות חודרות. לדברי בני המשפחה והשכנים הם נפצעו כתוצאה מאלימות. הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני”.

פרמדיק מד”א רומן בלמן סיפר: “מדובר בזירה מורכבת עם שבעה נפגעים. ראינו נפגעים מפוזרים בזירה במרחק של כ-200 מטר ביניהם. שלושה גברים כבני 40 היו מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום”.

הוא הוסיף: “גבר כבן 65 וגבר כבן 40 שכבו מחוסרי הכרה גם הם עם פציעות חודרות, העלינו אותם לניידות טיפול נמרץ ופנינו אותם תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים. אישה כבת 40 שכבה כשהיא בהכרה מלאה עם פציעות חודרות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופנינו אותה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה. בנוסף טיפלנו באישה כבת 70 בהכרה מלאה עם פציעה בגפיים ופנינו אותה לבית החולים תוך כדי טיפול כשמצבה מוגדר בינוני”.

מהמשטרה נמסר: סמוך לשעה 19:15 התקבל דיווח במוקד 100 על אירוע ירי בעיר נצרת, במהלכו נפגעו מספר בני אדם.

למקום הוזנקו כוחות רבים של המחוז הצפוני ומחקירה ראשונית עולה כי החשוד בירי תושב איכסאל, רווק בשנות ה-30 לחייו, הגיע לביתה של אחותו בעיר נצרת ומסיבה שטרם ברורה פתח בירי לעבר אימו, אחותו, ושלושה אחים (מהצד של גיסו) ודודו של הגיס.

כתוצאה מהירי נקבע מותם של שני האחים – אחד מהם הגיס – ודודו של הגיס. בנוסף אימו ואחותו של היורה נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים.

בהמשך  היורה שם קץ לחייו.

מפקד המחוז הצפוני ניצב שוקי תחאוכה קיים הערכת מצב בזירה וחוקרי המחוז נמצאים במקום אוספים ממצאים. בשלב זה החקירה בראשיתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות