השר: סינוואר מזהה חולשה, למרות שחאן יונס חזרה לתקופת האבן

בכינוס של הנציגים המוניציפליים של המפלגה אמר יו"ר הציונות הדתית: "אנחנו נסוגים שוב ושוב מהקווים האדומים. הדרך היחידה להחזיר את החטופים היא להחזיר את הלחץ הצבאי על חמאס, בכל הכוח. להיכנס לרפיח ולהפסיק את הסיוע ההומניטרי דרך חמאס"
אריה ריבקינד
ב' ניסן התשפ"ד / 09.04.2024 21:42

יו”ר הציונות הדתית, השר בצלאל סמוטריץ’, טען היום (שלישי)  – בכינוס של הנציגים המוניציפליים של המפלגה, בהשתתפות ראשי ערים, סגנים וחברי מועצות –  כי רק לחץ על חמאס יוביל לשחרור של החטופים מעזה.

סמוטריץ’: “אני נוסע מכאן לקבינט לדיון מורכב וקריטי בצומת הדרכים הזאת שאנחנו נמצאים בה כרגע במלחמה. חמאס כידוע אמר לא. העסקה הראשונה הגיעה כי היינו נחושים ומאוחדים ופעלנו עם לחץ צבאי עצום.

“עכשיו אנחנו נסוגים שוב ושוב מהקווים האדומים, שולחים הצעות משופרות ואומרים שהוא יעריך את ההתפשרות, אבל סינוואר מזהה חולשה. למרות שזה הפוך מהמציאות כי את חאן יונס החזרנו לתקופת האבן”, הדגיש.

הוא חזר על עמדתו: “הדרך היחידה להחזיר את החטופים היא להחזיר את הלחץ הצבאי על חמאס, בכל הכוח. להיכנס לרפיח ולהפסיק את הסיוע ההומניטרי דרך חמאס אלא לעשות זאת בעצמנו. זו הדרך היחידה לנצח”.

הוא הדגיש: “אם נחזיר מיליון עזתים לצפון, חמאס יחזור לטרור בחסות אוכלוסיה אזרחית ואם נפגע בהם נחטוף מהקהילה הבינלאומית. נראה לכם שתושבי שדרות יכולים לחזור  לחיות שוב בכוננות של 15 שניות לממ”ד?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות