דובר הג’יהאד חשף בחקירה: זו שיטת התעמולה שלנו

דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד האיסלאמי בעזה, שנלכד בפשיטה על בית החולים שיפאא', מודה בחקירתו ביחידה 504 של אמ"ן: "ארגוני הטרור ברצועה משתמשים בכל בתי החולים ברצועת עזה... הארגון שיקר ובדה את הסיפור שרקטה ישראלית פגעה בבית חולים בתחילת המלחמה"
חיים טוויל
כ"ט אדר ב' התשפ"ד / 08.04.2024 19:59

במהלך המבצע הממוקד של צה״ל ושב״כ בבית החולים שיפאא׳ בעזה נעצרו יותר מ-500 מחבלים שמשויכים לארגוני טרור ברצועה, ביניהם בכירים ומוקדי ידע בארגוני הטרור ברצועה.

המחבלים הועברו להמשך חקירה ביחידה 504 באמ״ן ובשב״כ.

בין העצורים נמצא דובר הלשכה המדינית של הג’יהאד האיסלאמי ברצועה, טארק סלמי עודה אבו שלוף, שחקירתו מהווה הצצה לעבודת התעמולה וההסתה של ארגוני הטרור.

במהלך החקירה ביחידה 504 של אמ״ן ציין טארק פרטים משיטת העבודה של ארגוני הטרור ברצועה מול התקשורת הערבית והבינלאומית, בדגש על יצירת מצגי שווא ושקרים על המתרחש ברצועה.

כמו כן, הודה טארק לראשונה כי הפיצוץ בבית החולים ‘אלמעמדאני’, בתחילת מלחמת ‘חרבות ברזל’, נגרם מפיצוץ רקטה של הג’יהאד האיסלאמי, וכי הארגון בחר לשקר ביודעין ולהאשים את ישראל באחריות לאירוע.

טארק פעל וקידם פעולות הסתה ותעמולה מתוך בית החולים שיפאא׳, ומעיד על שימוש במתחם ובציוד רפואי למטרות טרור, כדוגמה אמבולנסים לשינוע בכירים מארגוני הטרור אל תוך ומחוץ לבית החולים.

צפו בחקירתו של דובר הלשכה המדינית על ידי חוקרי יחידה 504.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות