מביך: התייצבה לשימוע בשל ציוצים – והנציבות ביקשה דחיה ‘להתארגן’

פעילת הימין איילת לאש התייצבה לשימוע בנציבות שירות המדינה, אליו זומנה בגלל ציוצים שפרסמה נגד הטרור הערבי • אלא שאז ביקשו נציגי הנציבות לדחות את השימוע במספר חודשים "כדי להתארגן" •  עו"ד עדי קידר: "התנהלות שערוריתית, נדרוש לזכות אותה מכל אשמה"
חיים טוויל
כ"ט אדר ב' התשפ"ד / 08.04.2024 17:23

פעילת הימין איילת לאש הגיעה אתמול (ראשון) לשימוע בפני נציבות שירות המדינה – אליו זומנה בגין ציוצים שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, בהם יצאה כנגד הטרור הערבי.

לטענת הנציבות, לאש – העובדת כמורה – פרסמה “אמירות של גזענות והסתה כנגד ערבים” וכנגד השרה לשעבר לאיכות הסביבה תמר זנדברג ממרצ בשלושה ציוצים שונים, במהלך שנת 2021.

השימוע ללאש התקיים בבית הדין למשמעת של עובדי המדינה בירושלים. בדיון תהה השופט מדוע הדברים שפרסמה לאש נחשבים כהסתה.

נציגי הנציבות הגיבו כי הם מבקשים לדחות את הדיון בשימוע במספר חודשים וזאת לדבריהם “כדי להתארגן”.

את לאש מייצגים עורכי הדין עדי קידר ומשה פולסקי מחוננו.

איילת לאש תקפה בחריפות את התנהלות הנציבות: “נאלצתי לעזוב את הכיתה שלי ואת הבית שלי אותו אני מחזיקה לבדי בגלל שבעלי במילואים כבר חודשים ארוכים – כדי לבוא למופע המביך הזה. עצם השימוע על דברים שכתבתי, נחקרתי עליהם במשטרה ויצאתי זכאית, ואף הפרקליטות סגרה את התיקים נגדי הוא חרפה. אני מגיעה לכאן ונציגי הנציבות מגמגמים משהו על צורך להתארגן, פשוט בושה של התנהלות”.

עו”ד עדי קידר: “התנהלות הנציבות בעניינה של איילת היא שערוריתית. בתקופה בה כל פרופסור באוניברסיטה או מנהל בית ספר מעיזים להטיל רפש בציבורים שלמים ובפרט בציבור הדתי לאומי ואינם נקראים לשימוע, בוחרת הנציבות לבוא חשבון עם איילת. אנו נעמוד על קיום דיון בו נדרוש לזכות את איילת מכל אשמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות