כך הוחזרו אלפי חפצים מהמסיבות בדרום לניצולים ומשפחות הקורבנות

כ-20,000 פריטים שנאספו מאזור המסיבות נובה ופסיידאק שבעוטף הועברו לידי המשטרה • מתוכם זוהו אלפים והוחזרו לידי בעליהם או בני משפחותיהם • הפריטים נוקו, מוינו ואלו שלא ניתן היה לאתר בעליהם, צולמו וקוטלגו • כעת הם מונגשים לציבור על מנת לנסות ולאתר את בעליהם
חיים טוויל
כ"ט אדר ב' התשפ"ד / 08.04.2024 14:37

במסגרת אחריותה של היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית שבלהב 433 על הקמת מרכז המידע למשפחות לאיתור נעדרים וחטופים ולהפעלתו – הוקם במקביל מרכז לוגיסטי, אליו נאספו על ידי המשטרה, צה”ל ואזרחים כ-20,000 פריטים מאזור המסיבות נובה ופסיידאק.

במהלך החודשים האחרונים פעלו שוטרי היאל”כ, יחד עם מתנדבים אזרחים ומתנדבי זק”א – למיין, לנקות ולמפות את הפריטים, על מנת להשיבם לבעליהם.

כל החפצים אוכסנו תחילה במרכז הלוגיסטי, מתוכם הוחזרו כבר אלפי פריטים מזוהים לבעליהם, או לבני המשפחה של הקורבנות.

בנוסף, היאל”כ בשיתוף פעולה עם אגף הטכנולוגיות במשטרה, עמלו בחודשים הללו גם על הקמת אתר אינטרנט ייחודי, אליו הועלו תצלומי כל החפצים שנותרו בידי המשטרה, אשר חסרים סממני זיהוי, בתקווה שבאמצעותם ניתן יהיה להשיבם לבעליהם.

וכך, ככל שיזוהה פריט על ידי בעליו, ניתן יהיה להגיש בקשה באמצעות טופס בקשה באתר האינטרנט ובהמשך, ככל שבפרק זמן של כחודשיים לא יהיו דורשים נוספים לאותו פריט, יועבר הפריט לתחנת משטרה לבקשתו של הבעלים, לצורך החזרתו אליו.

במשטרה אומרים: “מאחר ולחלק גדול מהפריטים ערך רגשי רב, נבקש כי כל אדם אשר דורש פריט מסוים, יבצע את כל הבדיקות הנדרשות כדי לוודא שהפריט אכן שייך לו ומגיע לבעליו האמתיים.

משטרת ישראל ויאל”כ בלהב 433 משתתפות בצערן הרב של המשפחות השכולות, מחבקות ומביעות תנחומיהן ומחזקות את ידיהם של כל אלו שחוו את המאורעות הקשים”.

לכניסה לאתר הפריטים – לחצו כאן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות