“לא יהיה לו מנדט להמשיך לכהן”: האיום ששיגר השר בן גביר לנתניהו

יו"ר עוצמה יהודית שיגר אולטימטום פומבי לראש הממשלה: "ללא מתקפה נרחבת על רפיח על מנת להכריע את חמאס - לא יהיה לו מנדט להמשיך" • ח"כ משה סעדה: "עסקה חלקית כזאת, שאינה כוללת את כלל החטופים - היא התקפלות. קורא לחבריי בימין להצטרף אליי ולהשמיע את קולם"
אריה ריבקינד
כ"ט אדר ב' התשפ"ד / 08.04.2024 11:27

על רקע הדיווחים על עסקה והנסיגה מח’אן יונס: יו”ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שיגר הבוקר (שני) מסר עם איום כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“אם ראש הממשלה יחליט לסיים את המלחמה ללא מתקפה נרחבת על רפיח על מנת להכריע את חמאס, לא יהיה לו מנדט להמשיך לכהן כראש הממשלה”, קבע בן גביר.

מוקדם יותר הבוקר הודיע יו”ר מפלגת הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, כי זימן את השרים וחברי הכנסת של מפלגתו לעדכונים ולהתייעצות דחופה בכנסת.

ח”כ משה סעדה מהליכוד תקף את העסקה המתגבשת: “מבלי לדבר על המחיר שאזרחי ישראל ישלמו בשנים הבאות על שחרור רוצחים עם דם על הידיים ומבלי לדבר על חזרת העזתים לצפון הרצועה בתוך איבוד קלף המיקוח המשמעותי ביותר של ישראל – עסקה חלקית שכזאת, שאינה כוללת את כלל החטופים, היא בגדר התקפלות. אני קורא לחבריי במחנה הימין להצטרף אליי ולהשמיע את קולם באופן חד וברור: עם ישראל דורש את החזרת כלל החטופים וניצחון מוחלט על חמאס ואנחנו מחויבים לכך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות