הנהג שדרס 5 מפגינים: “לחצתי בטעות על הגז, לא התכוונתי לדרוס”

המשטרה תבקש להאריך מעצרו של הנהג שדרס חמישה מפגינים, בחשד לסיכון חיי האדם • עורך דינו: "הניסיון לשוות נופך פוליטי-לאומני לאירוע לא ראוי. השתוללות אישי ציבור מכל הקשת הפוליטית מסוכנת ומביאה לתסיסה והייתי מצפה שלא יצאו הצהרות חורצות דין בשלב זה"
חיים טוויל
כ"ח אדר ב' התשפ"ד / 07.04.2024 09:15

המשטרה תבקש להאריך היום (ראשון) – בעילת סיכון חיי אדם – את מעצרו של הנהג החשוד בדריסת 5 מפגיני שמאל  אמש בתל אביב.

סיור פנורמי באוטובוס קומותיים עם גג פתוח בירושלים? קבלו בחינם

הנהג הדורס הוא כדורגלן עבר ומאמן כדורגל בליגה א’. הוא נעצר על ידי השוטרים. כוחות ההצלה  טיפלו ופינו הולכת רגל כבת 50 שנפצעה באורח בינוני וארבעה שנפצעו קל.

הנהג טוען: “נלחצתי מהמצב ובטעות לחצתי על הגז במקום על הברקס. לא התכוונתי לדרוס או לפגוע במפגינים”.

סנגורו של הנהג החשוד, עו”ד רועי קרן, אמר ל’כאן חדשות’ בתגובה: “המקרה מצער וטרגי, מציע לחכות עם החבלים בכיכר העיר. לא מדובר בדריסה מכוונת וככל הנראה תקלה מכנית ברכב החשמלי גרמה לכך שהרכב האיץ ללא יכולת הנהג לעצור את הרכב מיידית, תוך שהוא עושה כל שניתן על מנת להימנע מדריסת מפגינים.

“לנהג אין דבר נגד המפגינים והניסיון לשוות נופך פוליטי-לאומני לאירוע לא ראוי, ודאי טרם יתבררו העובדות. השתוללות אישי ציבור מכל הקשת הפוליטית מסוכנת ומביאה לתסיסה והייתי מצפה שלא יצאו הצהרות חורצות דין בשלב זה, שכן אלה הן שמביאות לסכסוך אחים ומפלגות”.

לפי ‘כאן חדשות’, הנהג החשוד היה מעורב בפרשיית סמים ב-2014. לאחר שנעצר עם סמים בכמות שלא לצריכה עצמית.

בתיעוד נראים יושבי הרכב מקללים את המפגינים, כששוטר עומד ליד דלת הנהג ומנסה להרגיע את הרוחות. לאחר כמה שניות, הנהג מאיץ לתוך המפגינים ופוגע בכמה מהם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות