צבי יחזקאלי: התגובה האיראנית תהיה מינורית – ולא אלמן ישראל

חרדים 10
|
כ"ו אדר ב' התשפ"ד / 05.04.2024 12:14
הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13 במסר מרגיע על רקע התבהלה מחשש לתגובה איראנית על החיסול בדמשק: “אני מציע פשוט להאמין. זה מבחן באמונה, אנחנו מאמינים שהטוב איתנו, ששומרים עלינו, שיש בורא לעולם, אנחנו לא לבד”

צבי יחזקאלי, הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13,  פרסם היום (שישי) מסר של הרגעה לקראת שבת – על רקע התבהלה סביב החשש מתגובת איראן על החיסול של בכיר בכוח קודס בסוריה.

“בכל החדשות היתה היסטריה – כולם על העניין האיראני – מדברים על מלחמה שעומדת לפרוץ, על גנרטורים וחשמל. אני השתדלתי לתת מסר מרגיע ודווקא הכתב שאחרי, שלא חשוד באמונה יתירה, אמר ‘לא אלמן ישראל'”, פתח יחזקאלי את הסרטון שפרסם בחשבון הטיקטוק שלו – והוסיף: “אני מתחבר לדבריו”.

יחזקאלי העריך: “אנחנו לא לבד – לא משנה מה יהיה. לדעתי התגובה האיראנית תהיה מינורית. הם לא רוצים מלחמה והם יתנו לערבים להגיב בשבילם – כי מבחינתם הדם של הערבים זול”.

הוא הוסיף: “אני לא יודע מה יקרה ואנחנו בסוג של טראומה מאז ה-7.10. לקראת שבת אני מציע פשוט להאמין. זה מבחן באמונה, אנחנו מאמינים שהטוב איתנו, ששומרים עלינו, שיש בורא לעולם, אנחנו לא לבד ולא אלמן ישראל.

“אני מאמין שיהיה טוב ושכל מה שקורה איתנו זה ניסיון אחד גדול להבין שיש עלינו שמירה בתור עם כבר אלפי שנים – וגם בשבת הזו”.

@zvi_yechezkeli♬ צליל מקורי – צבי יחזקאלי