המשפחות השכולות זועקות: ‘לא נאפשר לקיצוניים לשרוף המדינה!’

משפחות שכולות מ'חרבות ברזל' והטבח במסיבת עיתונאים בהר הרצל: "המיעוט הקולני לא יצליח הפעם לפרק את החברה הישראלית, פשוט לא ניתן לו" • "החטופים לא מעניינים את אותם פורעי חוק, החיילים שנלחמים בעזה לא מעניינים אותם, ובטח שלא מעניינים אותם בנינו שנפלו על קידוש ה'"
חרדים 10
כ"ה אדר ב' התשפ"ד / 04.04.2024 18:28

משפחות שכולות מ’חרבות ברזל’ והטבח ב-7 באוקטובר כינסו הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים בהר הרצל בירושלים, סמוך לקברי יקיריהם הי”ד – ותקפו בחריפות את ההפגנות האלימות נגד הממשלה.

איציק בונצל, אביו של סמל ראשון עמית בונצל הי”ד, שנפל בקרב בעזה – אמר: “אנחנו פה עומדים במקום הקדוש הזה פנים מול פנים מול אלו שרוצים לשרוף לנו את המדינה, לפלג בינינו ולנסות לקרוע שוב את החברה הישראלית – ורק בגלל שנאתם לממשלה המכהנת.

“החטופים לא מעניינים את אותם פורעי חוק, החיילים שנלחמים ברגעים אלו בעזה לא מעניינים אותם, ובטח שלא מעניינים אותם בנינו שנפלו על קידוש ה’ ואפשרו להם ולבני משפחתם להמשיך לחיות בארץ הזו”.

הוא הצהיר: “לא נאפשר לקיצוניים לשרוף את המדינה ולפגוע בשוטרים ובסמלי שלטון. המיעוט הקולני הזה לא יצליח הפעם לפרק את החברה הישראלית. פשוט לא ניתן לו”.

הוא הוסיף:  “הגענו היום המשפחות השכולות להר הרצל, ההר הקדוש, הר הגיבורים, לפקוד את קברי בנינו שנפלו על הגנת הארץ. באנו היום לעמוד בפניהם ולהתחייב להם בשנית שאנחנו נמשיך את המלחמה על הארץ שהם כל כך אהבו. באנו לפה להתחייב לפניהם שנעשה הכל למען אחדות העם שלנו.

“מה-7 באוקטובר ועד היום נערכו בישראל 600 הלוויות וכל עם ישראל בכה איתנו באותן הלוויות. בכל 600 הלוויות קראו המשפחות השכולות לאחדות בעם ישראל. נשבענו כולנו להמשיך את דרכם של הנופלים ואין בכוונותינו להפר את השבועה הזו.

“ממקום קדוש זה, הר הרצל המאחד את העם בישראל מאז קום המדינה ועד היום, אני מבקש להעביר מסר גם לסיוונאר הנאצי ולשאר אויבנו: ‘אל תתבלבלו, העם בישראל מאוחד כולו בתמיכה במלחמה ובתמיכה מלאה בצבא שלנו ובחיילנו הגיבורים. זה רק עניין של זמן עד שנחסל אתכם אחת ולתמיד’. עם ישראל מאוחד. עם ישראל חזק ועם ישראל חי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות