הופץ בכפר סבא: כך יראה שער ‘ידיעות’ ביום שאחרי מתקפה בערי המרכז

"ישראל הופתעה שוב, אלפי מחבלים פשטו על ערי המרכז": ברחבי כפר סבא הופץ הלילה עיתון המדמה את שער 'ידיעות' ביום שאחרי מתקפה על יישובי קו התפר מאחורי הפרסום: 'מטה יישובי קו התפר', שחבר ל'תורת לחימה'
חרדים 10
כ"ה אדר ב' התשפ"ד / 04.04.2024 16:50

תושבי כפר סבא התעוררו הבוקר (חמישי) לאחר שבמהלך הלילה הופץ ברחבי העיר ובתיבות דואר פרסום המדמה את שער ‘ידיעות’ –  אלא שבמקום לגלות את העיתון המקורי, במקום זה מצאו התושבים כותרות אשר ממחישות מה יהיו החדשות אילו ערביי הרשות הפלסטינית יצאו גם לטבח ביישובי וערי עוטף קו התפר.

“ישראל הופתעה שוב, אלפי מחבלים פשטו על ערי המרכז” נכתב בכותרת הראשית של ‘ידיעות אחרות’, לצד דיווח על מחבלים מקלקליה, שכם וטול כרם שפרצו את גדר ההפרדה.

מי שעומד מאחורי הפרסום הם ‘מטה יישובי קו התפר’, שחבר לארגון ‘תורת לחימה’, במטרה להתריע בפני הסכנה האפשרית.

מדובר בארגון שהוקם בחודש האחרון נוכח החשש ההולך וגובר – שמגובה גם מסרטונים שיוצאים מארגוני טרור בערים הפלסטיניות –  לפיו אירוע כמו הטבח של השבעה באוקטובר יחזור על עצמו גם בערי המרכז וישובי קו התפר בהם, בין היתר, עפולה, כפר סבא, ראש העין, אלעד, מודיעין וקריית גת.

מדובר בפרסום ראשון שמוציא הארגון לקראת פרסומים נוספים שצפויים להתפרסם בשבועות הקרובים, על מנת להעלות את הדרישה מצה”ל ומערכת הביטחון לפעול כבר בשלב זה בערים הפלסטיניות כנגד מרכזי הטרור.

לצפיה בגודל מלא – לחצו על התמונה

“בחודשים האחרונים אנחנו עדים לכך שההרתעה ביו”ש, שהייתה עם תחילתה של המלחמה, הולכת ומתפוגגת”, אומרים במטה ישובי קו התפר.

לדבריהם, “צה”ל אומנם פועל במקומות האלה, אך הסרטונים שיוצאים מלב ליבם של הערים הפלסטיניות, גם בימים האחרונים, מראות שהפעילות הזאת אינה מספיקה. אנו דורשים מהממשלה וממערכת הביטחון שלא לחזור על הטעות של עוטף עזה, ולא לתת לקונספציה שוב להתנפץ לנו בפנים. אנחנו חרדים לגורל היישובים שלנו, ומפחדים על חיינו וחיי משפחתנו. הכתובת נמצאת על הקיר, ואסור להתעלם ממנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות