פלסטיני זייף זהות כדי להתקבל לעבודה בבית אבות – ונלכד על הגג

עם הגעת השוטרים לבית האבות, ניסה החשוד להימלט - ובתום סריקות נעצר כשהוא מסתתר על גג המבנה • 10 שב"חים נעצרו בפשיטה של שוטרים על דירה באשקלון • תושבי רמאללה נעצרו בקניון בחדרה
חיים טוויל
כ"ד אדר ב' התשפ"ד / 03.04.2024 11:21

בתום חקירה של המשטרה הוגש היום (רביעי) כתב אישום כנגד תושב יו”ש שהועסק בבית אבות בטבריה – לאחר שהציג תעודת זהות ישראלית מזויפת.

מה לעשות כדי לקבל את ההנחה בתחבורה הציבורית? איך מעדכנים פורפיל? • כל השו”ת

לפני כ-10 ימים התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על אדם המועסק בבית אבות בעיר טבריה ומתנהג בצורה מחשידה. עם הגעת השוטרים למקום, ניסה החשוד להימלט מהמבנה – ובתום סריקות נעצר החשוד כשהוא מסתתר על גג המבנה.

מחומר החקירה עלה, כי החשוד – תושב יו”ש בן 24, התקבל לעבודה כשבועיים לפני מעצרו לאחר שהציג למנהל המקום צילום תעודת זהות ישראלית מזויפת עם תמונתו.

עם סיום שלב החקירה, הגישה יחידת התביעות של מחוז צפון כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד החשוד בבית משפט השלום בטבריה.

בתוך כך, שוטרי תחנת אשקלון פשטו הבוקר על דירה בשכונת עתיקות בעיר, בעקבות מידע כי במקום לנים שוהים בלתי חוקיים, שם אותרו 10 תושבי יו”ש ללא אישורי שהייה כחוק, והם נעצרו להמשך חקירה, שבסיומה צפויים נגדם כתבי אישום.

גם בחדרה נעצרו בקניון בעיר שלושה תושבי רמאללה ששהו במקום ללא אישורי כניסה לישראל.

במהלך הפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים המשטרה איתרה בקניון בעיר את שלושת השב״חים, תושבי רמאללה בשנות ה-20 לחייהם, ללא אישורי כניסה לישראל – ועצרה אותם לחקירה בתחנה.

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט

“שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות