כ-400 יח”ד: ‘בית ירושלמי’ זכתה במכרז ותקים שכונה חדשה בבירה

ההצעה הזוכה בסך 122 מיליון שקלים, כולל פיתוח, של קבוצת בית ירושלמי, בשותפות עם הדס קפיטל, גברה על 7 הצעות שהוגשו במסגרת המכרז •על פי המכרז מתוכננת הקמת כ-400 יח"ד
יוני גרין
כ"ג אדר ב' התשפ"ד / 02.04.2024 12:45

קבוצת בית ירושלמי, בשותפות עם הדס קפיטל, גברה על 7 הצעות שהוגשו במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל, כאשר הגישה הצעה בסך 122 מיליון שקלים, כולל פיתוח.

המתחם כולל חמישה מגרשים בשטח כולל של 17 דונם ברחוב משה ברזני בשכונת תלפיות מזרח, כאשר על פי המכרז מתוכננת הקמת כ-400 יח”ד.

בכוונת הקבוצה לקדם תב”ע חדשה להקמת שכונה חדשה.

מדובר בפרויקט המשמעותי והמרכזי ביותר בשכונה, העוברת תנופת התחדשות עירונית נרחבת.

הקבוצה תקים את פרויקט ‘מצפה תלפיות’, במסגרתו ישולבו דירות למגורים, דירות קטנות ברות השגה ודיור להשכרה לטווח ארוך, לצד מבני ציבור, שטחי מסחר ופנאי.

‘מצפה תלפיות’ מתוכננת בצמידות לכניסה הדרומית החדשה לשכונת תלפיות מזרח מכיוון דרך חברון ותהווה שער כניסה משמעותי לשכונה. בהקשר זה מתוכנן בצמידות לפרויקט קו הרכבת הקלה (הקו הסגול) האמור על פי התכנון העתידי להוביל לשכונת תלפיות מזרח דרך השער הדרומי החדש ובצמידות לפרויקט.

אבישי מאירוביץ’, סמנכ”ל קבוצת בית ירושלמי: ‘מצפה תלפיות’ תהיה שכונה חדשה לגמרי בתוך תלפיות מזרח שתושביה ייהנו מנוף בראשיתי. כמו כן, במסגרת הפרויקט יבנו פארקים, בתי ספר ומבני ציבור משולבים בשטחי מסחר משמעותיים לאורך הרחוב.

קבוצת בית ירושלמי היא מהחברות היזמות הגדולות בירושלים, המתכננת ומקימה עשרות פרויקטים ברחבי העיר בסדר גודל של כ-10,000 יח”ד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות