אזיקים על הידיים: מעצר אחותו של איסמאעיל הנייה בתל שבע • צפו

סבאח עבד א-סלאם, אזרחית ישראלית בת 57, אחותו של איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, המתגוררת בתל שבע - נעצרה בגין קיום קשרים עם ארגון טרור, הסתה ופעילות נגד ישראל • בחיפוש שבוצע בביתה נתפסו מאות אלפי שקלים מוסלקים במקומות שונים וק"ג מטיל זהב
חיים טוויל
כ"ב אדר ב' התשפ"ד / 01.04.2024 12:36

המשטרה פשטה היום (שני) על מתחם בית אחותו של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה, סבאח עבד א-סלאם בת 57 – בתל שבע. היא נעצרה בחשד לקיום קשר עם מחבלי חמאס, הזדהות עם ארגון הטרור, תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

בחיפוש שבוצע בביתה נתפסו מאות אלפי שקלים מוסלקים במקומות שונים בבית, ק”ג מטיל זהב, בנוסף לאמצעי מדיה, מכשירי טלפון ומסמכים אחרים שנאספו לצרכי חקירה שמנוהלת בשיתוף השב”כ ביחידה המרכזית של מרחב הנגב במחוז הדרומי.

להנייה שני אחים ושמונה אחיות, מהן שלוש נשואות לבדואים אזרחים ישראלים המתגוררות בתל שבע.

מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, עמד מקרוב על ההיערכות המבצעית של מרחב הנגב והכוחות השותפים, בפיקודו של תנ”צ אפי שימן, ושיבח את שיתוף הפעולה של משטרת ישראל ומנגנוני הביטחון של המדינה בטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור – ואלו המזדהים ותומכים בארגוני הטרור ובמחבלים בזמן מלחמה ובשגרה.

כהן הדגיש ללוחמים את חשיבות המבצע, שמתווסף לפעילויות משמעותיות נוספות שמבצע המחוז הדרומי, על כלל יחידותיו, במלחמה הבלתי מתפשרת בפשיעה באזור: “כוחות המחוז הדרומי נמצאים בכל מקום ובכל זמן שיידרש על מנת לטפל באלו המסיתים לאלימות ומעשי טרור ואלו המזדהים ותומכים בארגוני הטרור ובמחבלים בזמן מלחמה ובשגרה ולמצות עימם את הדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות