בחשד לקשר עם חמאס: אחותו של איסמעיל הנייה נעצרה בתל שבע

בפשיטה של המשטרה נעצרה אחותו של מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה, בת 57, תושבת תל שבע, בחשד לקיום קשר עם מחבלי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור • במהלך הפשיטה, איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים וממצאים נוספים הקושרים אותה לעבירות ביטחוניות
חיים טוויל
כ"ב אדר ב' התשפ"ד / 01.04.2024 09:59

 במסגרת מבצע תחת השם ‘זריחה מוקדמת’: המשטרה עצרה לפנות בוקר (שני) את סבאח עבד אל סאלם הנייה, אחותו של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה.

האחות נעצרה בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור, תוך ביצוע הסתה ותמיכה בטרור בישראל. במסגרת חקירה משותפת של המחוז הדרומי של המשטרה ושב”כ, פשטו כוחות משטרה, יס”מ, לוחמי מג”ב והמערך האווירי של המשטרה על מתחם ביתה ביישוב תל שבע.

במהלך הפשיטה בביתה איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל.

החשודה, בת 57, נלקחה לחקירה ביחידה המרכזית של ימ”ר נגב, ועל בסיס חומר הראיות שייאסף נגדה היא תובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרה.

מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, עמד מקרוב על ההיערכות המבצעית של מרחב הנגב והכוחות השותפים בפיקודו של תנ”צ אפי שימן, ושיבח את שיתוף הפעולה של משטרת ישראל ומנגנוני הביטחון של המדינה בטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור ואלו המזדהים ותומכים בארגוני הטרור ובמחבלים בזמן מלחמה ובשגרה.

שתיים מאחיותיו של מנהיג ארגון הטרור הן אזרחיות ישראליות הנשואות לתושבי תל שבע, ומתגוררות שם עם ילדיהן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות